Ik heb 2 problemen.
1: de USB
Ik heb van Wish een USB stick besteld. Ik was heel blij toen hij binnen kwam. Maar nu kom ik er net achter dat de stick een beschermlaagje heeft met iets van wax. Ik krijg het niet weg. Daardoor kan ik de stick dus niet gebruiken. Heeft iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen?
Hier zie je de bescherming. Ik heb al wel wat geprobeerd, maar durf niet meer:

2: onedrive
Ikzelf heb meerdere onedrive accounts. Mijn oom heeft speciaal een onedrive gemaakt voor mijn computer. Het enige nadeel is dat deze onedrive geen mail heeft. Vraag me niet hoe hij dat heeft gedaan. Ga ook niet denken dat het slecht is ofzo. Hij weet wat hij doet. Hij werkt met computers voor zijn werk.
Nu wil ik van een onedrive naar de andere een map delen. Ik kopieer de link, want ja mailen gaat niet. Maar als ik het dan naar mijn andere computeronedrive wil verplaatsen, moet ik natuurlijk inloggen. Het rare is: als ik gewoon inlog in mijn onedrive net zoals bij andere accounts doet hij het gewoon. Maar als ik wil inloggen om een gedeelde map op de onedrive te zetten besluit Microsoft ineens dat mijn onedrive account niet bestaat. Dat is precies de melding die ik krijg:
dit Microsoft-account bestaat niet. Voet een ander account in of maak een nieuw account.
Ik snap dit niet. Want ik kan wel gewoon inloggen als ik niets deel ofzo.
Iemand die me hiermee kan helpen?