Ik hoop dat het hier goed staat en ik hoop dat er hier mensen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt en mij van advies kunnen voor zien.
Ik denk dat we allemaal wel eens een langere periode bij een job hebben gewerkt en dat je op een begeven moment op een punt bent dat je denkt van, 'Wat wil ik nu?', wil je weg? of wil je het onderwerp bespreekbaar maken om eerst op deze plek naar de mogelijkheden te kijken?
Momenteel sta ik eigenlijk bij dat laatste punt en ben mij de laatste weken aan het oriënteren geweest in combinatie met de CAO, functieprofielen en dergelijke. Maar ik zeg je eerlijk dat ik er niet helemaal uit kom … Als ik een gesprek aan ga wil ik graag sterk in mijn schoenen staan. Ik heb ondertussen wel iets uitgetikt wat ik mee wil nemen om voor mezelf de belangrijkste punten en onderbouwing bij de hand te hebben - voor het geval ik dicht sla ofzo

Hoe hebben jullie zo'n gesprek aangepakt? Of zijn jullie gewoon een nieuwe job gaan zoeken? Zijn er tips of tricks die je me kan adviseren of zeg je juist; niet doen, ga verder zoeken.
Ik wil niet ondankbaar overkomen. Ik ben héél blij dat ik werk heb maar vragen staat vrij toch?
Bedankt!

*