Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zo is dat ook gegaan met mijn jongere broertjes en zusjes.
Esther_r20 schreef:Bij mij op het werk (basisschool) wordt de musical gecombineerd met uitreiking van basischool certificaat.
Het gros krijgt niets van de ouders. Een enkeling een bloemetje.
Wel krijgen ze van school een pakketje met diverse dingen. Oorkonde, bijbel, fotoboek van gr 1 tn 8, etc. Dus echt nodig is het ook niet
shirleyp schreef:Nee joh, is echt niet nodig. De musical is al een cadeau op zich en erg bijzonder om met een klas mee te maken. Ik ben al jaren leerkracht groep 8 en heb nog nooit iemand gezien die zijn kind na de musical een cadeau gaf...
Als je toch aan iemand iets wil geven, laat hem dan een kleinigheidje aan de leerkracht geven. Die heeft de afgelopen weken lopen zwoegen om een gave afscheidsavond inclusief musical voor jullie te maken en loopt nu waarschijnlijk op zijn/haar tandvlees. Een kaartje met persoonlijke boodschap doet je dan echt goed
Als 'cadeau' gingen we dan ook zo snel mogelijk weer naar huis. tiwi1969 schreef:Best een leuk idee om de kinderen iets te geven, maar dan wel in overleg met de leerkracht zodat niet het ene kind wel en het andere kind niets krijgt.
Misschien voor ieder kind een roos.
Grote cadeaus geef je beter thuis.
tiwi1969 schreef:Best een leuk idee om de kinderen iets te geven, maar dan wel in overleg met de leerkracht zodat niet het ene kind wel en het andere kind niets krijgt.
Misschien voor ieder kind een roos.
Grote cadeaus geef je beter thuis.
poes schreef:Bloemen voor een kind? Zijn die daar blij mee?
Ken het concept verder ook helemaal niet, ken dit niet in België.