Door voor die nieuwe baan te kiezen, gaat er een hoop veranderen. Althans, dat denk ik...Op dit moment heb ik een baan waar ik wat weinig voldoening uit haal. Ik kan gemakkelijk thuis werken, heb bij tijd en wijle weinig werk en daardoor enorm veel vrijheid. Dat is niet helemaal aan mij besteed. Ik word er onrustig van. Mijn huidige baan en het ontbreken van enige werkdruk heeft er wel voor gezorgd, dat ik veel tijd aan mijn (jonge) paarden kon besteden. Regelmatig ben ik rond 16.30 klaar met werken, ga de paarden doen en ben rond 20u thuis om eten te maken, te eten en te ontspannen. Mijn huidige baan betaalt goed, heeft hele goede arbeidsvoorwaarden.
Bij een nieuwe baan zal ik toch iedere dag tot zo'n beetje 18.30/19u aan het werk zijn. Dit betekent dat ik in de avond nog zal moeten rijden. Voor mij best een omschakeling; de paarden staan een half uur verderop, waardoor het toch wel een avondvullend programma zal worden, in plaats van luxe aan het einde van de middag. Door de afstand ben ik toch wel 2,5/3 uur bezig. Nieuwe baan betaalt goed, arbeidsvoorwaarden zijn wel een stukje minder dan bij mijn huidige baan. Maar de grote vooruitgang zou het werk inhoudelijke aspect zijn, en de uitdaging die ik nu mis.
Ik weet even niet meer wat juist is; ik twijfel al dagen en blijf in cirkels ronddraaien.
Ben even benieuwd naar wat extern advies. Daarnaast ben ik opzoek naar ervaringen in werk/paarden combineren bij een uitdagende baan en redelijk lange dagen werken.
(overigens realiseer ik me dat ik een doemdenker ben. Ik zou het ook gewoon kunnen proberen. Maar wil graag een goede en afgewogen keuze maken!)
Shoot
Opzoek naar iets wat beter bij me past.