Online Marketing, website inrichten en SEO

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

First_Unique

Online Marketing, website inrichten en SEO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-19 14:43

Hallo Allemaal,

Ik heb al een hele tijd een webpagina voor mijn uit de hand gelopen hobby: Fotografie.
Ik ben zelf werkzaam als fotograaf binnen Geldrop, Heeze, Mierlo en de omgeving daaromheen.

Ik heb mijn website UniqueShots Fotografie ooit ingericht maar verder niet heel veel aan gedaan.

Nu ben ik bezig met de minor ondernemerschap en krijgen we het vak Online-marketing.
Leuk, want ik kom er ineens achter dat een website goed inrichten best belangrijk is wil je meer zichtpaar worden via zoekacties via Google.

Nu dacht ik, is het niet leuk om een forum te openen zodat we op elkaar feedback kunnen geven op het gebied van SEO en vormgeving en inrichting van jouw website. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en elkaar ook nog helpen!

Laat ik beginnen:

Naam bedrijf: Uniqueshots Fotografie
vakgebied: Fotografie
expertise: Trouw fotografie, Newborn fotografie, zwangerschapsfotografie, gezins fotografie.
Website: http://www.uniqueshots.nl

wat ga ik zelf nog verbeteren?: Ik moet mijn portfolio up-to-date gaan maken. Deze foto's zijn van 1.5 jaar terug.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 14:57

Wil je vooral tips over de seo/vindbaarheid, of over de vormgeving? Het tweede heeft namelijk te maken met beleving en of je betrouwbaar overkomt / overbrengt wat je wil overbrengen. Het eerste is puur teksten, koppen, linkbuilding, tags, etc.

Qua vormgeving vind ik de titel van je homepage niet handig icm die foto. De tekst is lastig leesbaar.
De blogs zijn een reden waarom ik je niet zou boeken; de laatste dateert uit vorig jaar, waardoor ik me af zou vragen of je nog wel actief bent als fotograaf.

van SEO.. weet ik vooral hoeveel ik nog niet weet :') wat een ingewikkelde materie is dat.