Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wat een ingewikkelde materie is dat.Nirvana_ schreef:Wil je vooral tips over de seo/vindbaarheid, of over de vormgeving? Het tweede heeft namelijk te maken met beleving en of je betrouwbaar overkomt / overbrengt wat je wil overbrengen. Het eerste is puur teksten, koppen, linkbuilding, tags, etc.
Qua vormgeving vind ik de titel van je homepage niet handig icm die foto. De tekst is lastig leesbaar.
De blogs zijn een reden waarom ik je niet zou boeken; de laatste dateert uit vorig jaar, waardoor ik me af zou vragen of je nog wel actief bent als fotograaf.
van SEO.. weet ik vooral hoeveel ik nog niet weetwat een ingewikkelde materie is dat.
Voor mijn eigen website ben ik bezig met het herschrijven van de FAQ, meer algemene teksten bij de producten en een uitgebreider stuk 'over ons'.
Nirvana_ schreef:Wil je vooral tips over de seo/vindbaarheid, of over de vormgeving? Het tweede heeft namelijk te maken met beleving en of je betrouwbaar overkomt / overbrengt wat je wil overbrengen. Het eerste is puur teksten, koppen, linkbuilding, tags, etc.
Qua vormgeving vind ik de titel van je homepage niet handig icm die foto. De tekst is lastig leesbaar.
De blogs zijn een reden waarom ik je niet zou boeken; de laatste dateert uit vorig jaar, waardoor ik me af zou vragen of je nog wel actief bent als fotograaf.
van SEO.. weet ik vooral hoeveel ik nog niet weetwat een ingewikkelde materie is dat.
Voor mijn eigen website ben ik bezig met het herschrijven van de FAQ, meer algemene teksten bij de producten en een uitgebreider stuk 'over ons'.
First_Unique schreef:Dankjewel voor je feedback Nirvana! Klopt, ik moet dat ook echt heel snel gaan aanpassen. Ik ga eens aan je tips zitten!
Heb je ook een link van jouw website? Ben benieuwd hoe die er uitziet!
die is niet heel representatief voor een goede SEO/vormgeving website... en ligt momenteel uit de lucht. Gaan ergens vandaag weer online, nu krijg je een melding dat we er niet zijn haha.