Ik heb ook online proberen te zoeken en DUO bellen staat morgen op de planning, echter wilde ik graag ook jullie hersenspinsels horen!
Momenteel zit ik in mijn 3e jaar van Sport Studies en vorig jaar heb ik niet zo'n lekker schooljaar gehad. Daarom heb ik iets achterstand opgelopen qua studiepunten. Ook dit jaar is echt moeilijk qua vakken en ik verwacht daarom dat ik niet alles in 1 keer ga halen. Zonde natuurlijk, maar het is kwaad is al geschied.
Ik heb derhalve besloten om een half jaar een tussenjaar te nemen. Even mijn motivatie op de rit krijgen, alle openstaande studiepunten op een rijtje krijgen en de volle focus op het inhalen van deze punten hebben, zo kan ik met een 'schone lei' en gerust hart aan mijn afstudeerstage beginnen.
De planning is als volgt;
- t/m juli dit jaar: les
- juli t/m september 2019: zomervakantie
- september 2019 t/m januari 2020: stage bij Zeelander Yachts
- februari t/m september 2020: 'half jaar tussenjaar' --> werken en studeren (ipv meteen afstuderen)
- september 2020 t/m februari 2021: afstuderen
Nu is mijn vraag: moet ik in mijn half jaar tussenjaar (ik blijf wel ingeschreven op mijn school/opleiding), mijn studentenreis product OV stopzetten? Of is dit niet nodig aangezien ik wel op school blijf maar er dus nauwlijks aanwezig zal zijn? Ik kan online alleen maar dingen vinden over een heel jaar van school weg, maar dit is dus niet mijn situatie. Ik ben heel nieuwschierig!