[ENQ] Vrouwelijke studenten nav onderzoek Rituals gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TheHorseInn

[ENQ] Vrouwelijke studenten nav onderzoek Rituals gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-19 11:21

Beste bokkers,

Voor mijn Propedeuse diploma doe ik onderzoek naar Rituals en hoe zij zich nog beter aan kan sluiten op de behoeftes van vrouwelijke studenten.

Gezien wij een redelijk aantal respondenten moeten hebben, en wij daar nog niet aan zitten, zou ik de enquête ook graag op Bokt uitzetten gezien het grote aantal (vrouwelijke) studenten dat op het forum zit! :)

De enquete kost nog geen 5 minuten van je tijd, en zal ons enorm helpen met ons onderzoek.

Hieronder de link naar het onderzoek:
https://docs.google.com/forms/d/16ZP9w4 ... #responses

Alvast bedankt!

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:29

Gedaan! grappig dat de resultaten ook direct te zien zijn :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:35

Ingevuld.
Vond alleen de vraagstelling wel een beetje apart
> Hoe vaak doe je ter plekke een aankoop in een Rituals winkel?
Wat is de meerwaarde van het woord "ter plekke". Schept verwarring. Bedoel je hiermee impusief?
> Hoe beoordeel je van 1 tot en met 10 de online service van Rituals? Denk aan productinformatie, logistieke informatie, levering, telefonie en e-mailcommunicatie.
Ik doe nooit een aankoop online. Waarom kan ik niet NVT invullen?
>Binnen welke productlijn heb je het afgelopen jaar gekocht?
Je doet een aanname dat ik het afgelopen jaar al wat gekocht heb. Geef ook de optie NVT
> Ben je bereid meer uit te geven als ....
Dit schept verwarring. Bedoel je meer uitgeven in de zin van, meer geld of een hogere frequentie van aankoop?
Ik denk dat je het beter kan verwoorden als "ben je bereid tot meer aankopen wanneer ....

Matheno

Re: [ENQ] Vrouwelijke studenten nav onderzoek Rituals gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 16:01

Er loopt een rituals topic op Bokt.
Ik heb het ook ingevuld, al ben ik eigenlijk geen student meer, maar wel vrouwelijk en fan van Rituals.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 16:08

Tja, wel eenzijdig wanneer alleen studenten dit invullen, denk dat het voor veel studenten nogal duur is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 16:16

Autumnn schreef:
Ingevuld.
Vond alleen de vraagstelling wel een beetje apart
> Hoe vaak doe je ter plekke een aankoop in een Rituals winkel?
Wat is de meerwaarde van het woord "ter plekke". Schept verwarring. Bedoel je hiermee impusief?
> Hoe beoordeel je van 1 tot en met 10 de online service van Rituals? Denk aan productinformatie, logistieke informatie, levering, telefonie en e-mailcommunicatie.
Ik doe nooit een aankoop online. Waarom kan ik niet NVT invullen?
>Binnen welke productlijn heb je het afgelopen jaar gekocht?
Je doet een aanname dat ik het afgelopen jaar al wat gekocht heb. Geef ook de optie NVT
> Ben je bereid meer uit te geven als ....
Dit schept verwarring. Bedoel je meer uitgeven in de zin van, meer geld of een hogere frequentie van aankoop?
Ik denk dat je het beter kan verwoorden als "ben je bereid tot meer aankopen wanneer ....

De vragen die ik niet kon beantwoorden heb ik open gehouden.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-19 20:47

Het was inderdaad de bedoeling dat de vragen die niet ingevuld kunnen worden, open gelaten worden. Onze docent heeft ons dat zo aangeraden, maar ik ben het met u eens dat het onduidelijk is, volgende keer wil ik het ook anders doen.
Uw overige opmerkingen heb ik doorgespeeld naar de groep, gezien ik mij kan vinden in uw opmerkingen en gaan we aanpassen! :)

BigOne, wij doen specifiek onderzoek naar de doelgroep studenten en hebben een bedrijf aangewezen gekregen. Vandaar :) Ook is het erg interessant om het verschil te tussen tussen MBO en HBO/WO studenten!
Ook gaat het om de koopbereidheid van studenten, juist gezien hun beperkte budget.

Iedereen superbedankt voor het invullen van de enquête!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 21:18

Ik ben wel benieuwd naar de HBO/MBO verschillen eigenlijk. Mijn gevoel zegt dat MBO meer lerend werkt en dus meer geld verdiend.

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 21:29

Ingevuld!

Ik had inderdaad ook de opmerking dat ik bij online aankoop/omgeving de optie 'niet van toepassing' miste. Nu lees ik dat je die dus ook open kan laten

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 21:44

Ehm maar waar is de vraag welk niveau student je bent dan? :+
Of bedoel je de vraag 'Wat is je hoogste vooropleiding' daarmee? Want in dat geval vind ik die vraag namelijk (behoorlijk) onduidelijk. Met vooropleiding denk ik aan de opleiding voordat je aan de opleiding begint waar je nu op zit, ik heb daarom havo ingevuld aangezien ik nog geen HBO diploma heb (op propedeuse na).

Ik heb ook gewoon een 7 ingevuld bij een vraag die niet van toepassing was, aangezien ik dus nooit wat koop online. Ik wist eigenlijk niet dat je zomaar een vraag over kon slaan, meestal kan dit ook niet in enquetes. Ik zou voor de volgende keer zeker een 'NVT' optie erbij maken ja, want nu is die vraag eigenlijk niet valide.

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 22:02

Grappig dat er ook babies mee doen aan de enquête (geboren in 2019 :') )