[ENQ] Hippische vakbeurs voor de paardenondernemer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Silenna

[ENQ] Hippische vakbeurs voor de paardenondernemer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-19 11:43

Voor de Aeres Hogeschool onderzoeken wij de mogelijkheid voor het opstarten van een Hippische Vakbeurs.

Er zijn meerdere evenementen voor de recreanten en basissport ruiters in Nederland. Een evenement gericht op bedrijven, diergeneeskunde, (professionele) paardenhouders en ruiters is er nog niet. De vakbeurs kan als een ontmoetingsplek gezien worden, waar de bovengenoemde doelgroepen kunnen netwerken en samenwerkingen aan kunnen gaan. Tijdens de beurs is er plek voor het tonen van de nieuwste trends, ontwikkelingen en producten binnen de hippische sector en hierbij aangesloten sectoren (denk hierbij aan verzekeringen, banken, enz.). Daarnaast is er ruimte voor lezingen, workshops, demonstraties, etc.

De enquête zal ongeveer 5 minuten duren en zal ons enorm helpen om een goed haalbaarheidsonderzoek uit te voeren en wellicht in de toekomst de hippische vakbeurs te realiseren.

Alvast bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/Q8F0G3C9B9R3W2A3E

ruitje

Re: [ENQ] Hippische vakbeurs voor de paardenondernemer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 12:53

Boeiend. Bij Equitana zijn er wel enkele stands die mij dat gevoel geven.

De prijs die ik heb ingevuld hangt uiteraard wel af van wat er geboden word, kan ook best hoger bij meer inhoud :) .

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 13:34

Erg interessant!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-19 22:29

Bedankt voor jullie reactie! :D

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-19 12:55

Up *D

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 13:10

Ingevuld :) interessant idee!

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 13:21

Ik heb hem ingevuld. Ik mis bij de toegang de optie om 0-10 aan te klikken

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 13:28

Wel een beetje raar dat ik in moet vullen wat de naam van mijn bedrijf is. Ik heb er gelijk geen zin meer in. Enquetes horen anoniem te zijn. Je kunt wel aan het eind van enquete vragen of iemand op de hoogte gehouden wil worden en dan kun je naam en email vragen.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 14:04

Ik snap dat ook wel. Iemand met een bekapcursus van 1 dag of die 1 touwhalster in de maand maakt kan zichzelf een bedrijf vinden :) . Maar die vraag zou misschien wel anoniemer kunnen ja :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-19 15:12

janderegelaa schreef:
Wel een beetje raar dat ik in moet vullen wat de naam van mijn bedrijf is. Ik heb er gelijk geen zin meer in. Enquetes horen anoniem te zijn. Je kunt wel aan het eind van enquete vragen of iemand op de hoogte gehouden wil worden en dan kun je naam en email vragen.

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Helaas moeten we inderdaad zoals Ruitje aangeeft, een beetje weten "met wie we te maken hebben". Zodra meiden die af en toe een rijles aanbieden alles positief invullen en de professionele bedrijven minder optimistisch zijn, beïnvloed dit behoorlijk de uitkomst van de enquete en is het ook moeilijker in te schatten of een dergelijke vakbeurs haalbaar is.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 15:41

Liesje1611 schreef:
janderegelaa schreef:

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Helaas moeten we inderdaad zoals Ruitje aangeeft, een beetje weten "met wie we te maken hebben". Zodra meiden die af en toe een rijles aanbieden alles positief invullen en de professionele bedrijven minder optimistisch zijn, beïnvloed dit behoorlijk de uitkomst van de enquete en is het ook moeilijker in te schatten of een dergelijke vakbeurs haalbaar is.

Ik ben een professioneel bedrijf, ben optimistisch maar heb mijn naam niet ingevuld. Overigens zou je die differentiatie ook op een andere manier kunnen krijgen door gerichter vragen over de onderneming te vragen.