Enquete marktonderzoek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jetm

Enquete marktonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-19 19:35

Hallo,

Voor een online cursus die ik aan het volgen ben heb ik een marktonderzoek opgesteld. Jullie zouden me erg helpen als jullie dit (mag anoniem) in willen vullen. Kan in 5 minuutjes.
Ik wil graag onderzoeken in hoeverre wat ik doe aansluit op de wensen van potentiële klanten.

Edit n.a.v. de opmerking van Suzanne F.
Het gaat om therapie en coaching met paarden en beleiding ruiter/paard.

Dus als je hier helemaal geen interesse in hebt heeft invullen wat minder zin :)

Klik hier voor de enquete:
https://nl.surveymonkey.com/r/8DVR96Y

ps Ik hoop dat hier mag anders graag even temmen.
Laatst bijgewerkt door jetm op 20-03-19 20:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 19:44

Misschien eerst aangeven waar het over gaat want als je er blanco ingaat krijg je rare antwoorden. Ik ben namelijk helemaal niet geïnteresseerd in het concept dus ook niet in de verschillende delen ervan. En ik zoek dus ook niet op internet hiernaar.

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-19 20:00

Suzanne F. schreef:
Misschien eerst aangeven waar het over gaat want als je er blanco ingaat krijg je rare antwoorden. Ik ben namelijk helemaal niet geïnteresseerd in het concept dus ook niet in de verschillende delen ervan. En ik zoek dus ook niet op internet hiernaar.

Dankjewel voor je nuttige feedback Suzanne.
Ik heb de openingspost aangepast met een onderwerp van het marktonderzoek. En dit ook in de openingstekst van de enquete aangegeven. Voorheen stond hij alleen op mijn FB bedrijfspagina waar iedereen zo'n beetje weet wat ik doe. Maar hier op Bokt idd een hele goede aanvulling om dat meer toe te lichten.
Laatst bijgewerkt door jetm op 20-03-19 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 20:02

Ik probeerde hem ook in te vullen, maar val totaal niet in je doelgroep, dus eigenlijk heb je er niets aan. Ik denk dat je beter de enquete kan houden onder de juiste doelgroep.

Edit: zie dat je het hebt aangepast :)

verootjoo

Re: Enquete marktonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 20:12

Ik val ook niet in de doelgroep. Als ik hulp nodig heb ga ik nooit naar een (paarden)coach, maar naar iemand met een wat meer gedegen opleiding daarvoor zoals een psycholoog :)

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-19 20:17

verootjoo schreef:
Ik val ook niet in de doelgroep. Als ik hulp nodig heb ga ik nooit naar een (paarden)coach, maar naar iemand met een wat meer gedegen opleiding daarvoor zoals een psycholoog :)

Er bestaan gelukkig ook mensen met een gedegen opleiding die therapie en/of coaching met paarden geven, waaronder ik mezelf ook schaar, maar dat is weer een heel andere discussie :)
En uiteraard mag iedereen daarin zijn/haar eigen keuze maken, en mening over hebben.

Degenen die wel in de doelgroep vallen en enquete willen invullen helpen mij daar weer mee.
Ook als je alleen interesse hebt in het gebied van begeleiding ruiter/paard of juist alleen therapie/coaching.
En wie dat niet wil, helemaal prima.

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-19 20:20

eilleen333 schreef:
Ik probeerde hem ook in te vullen, maar val totaal niet in je doelgroep, dus eigenlijk heb je er niets aan. Ik denk dat je beter de enquete kan houden onder de juiste doelgroep.

Edit: zie dat je het hebt aangepast :)

Ja, was inderdaad een nuttige tip :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 20:23

jetm schreef:
verootjoo schreef:

Er bestaan gelukkig ook mensen met een gedegen opleiding die therapie en/of coaching met paarden geven, waaronder ik mezelf ook schaar, maar dat is weer een heel andere discussie :)
En uiteraard mag iedereen daarin zijn/haar eigen keuze maken, en mening over hebben.

Degenen die wel in de doelgroep vallen en enquete willen invullen helpen mij daar weer mee.
Ook als je alleen interesse hebt in het gebied van begeleiding ruiter/paard of juist alleen therapie/coaching.
En wie dat niet wil, helemaal prima.

Oh, dat kwam niet helemaal uit je informatie ;)
Dit lijkt nl meer op de ‘zoveelste coach die als paddenstoelen uit de grond schieten’. In jouw geval zou ik me dan toch wat meer proberen te onderscheiden van die 13 in een dozijn coaches.

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-19 09:12

verootjoo schreef:
In jouw geval zou ik me dan toch wat meer proberen te onderscheiden van die 13 in een dozijn coaches.

Mijn ervaring is dat de meeste mensen die hulp zoeken (op welk gebied dan ook) eigenlijk zelf wel gedegen onderzoeken bij wie ze willen komen.
Bij degenen die de eerste keer bij mij komen voor therapie met paarden is het feit dat ik een AGB code heb en (deels) vergoed kan worden door de aanvullende verzekering vaak ook een reden.
Er verder moet een persoon/werkwijze je natuurlijk gewoon aanspreken.