Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Matheno schreef:Ik stond er altijd als werkgever, maar we gaan nu niet meer heen.
De kosten wogen niet op tegen de opbrengsten.
Volgens mij kun je van tevoren al kijken welke werkgevers waar staan, dus ik zou vast een lijstje maken met welke werkgevers jou interessant lijken, en op basis daarvan rondgaan.
Marjoow schreef:Matheno schreef:Ik stond er altijd als werkgever, maar we gaan nu niet meer heen.
Volgens mij kun je van tevoren al kijken welke werkgevers waar staan, dus ik zou vast een lijstje maken met welke werkgevers jou interessant lijken, en op basis daarvan rondgaan.
Ja daar heb ik inderdaad al naar zitten kijken, alleen kan ik nog geen agrarische bedrijven vinden (of ik zoek verkeerd). Misschien ga ik ook meer om tips te krijgen voor de sollicitatie procedure etc.
Matheno schreef:Marjoow schreef:Matheno schreef:Ik stond er altijd als werkgever, maar we gaan nu niet meer heen.
Ja daar heb ik inderdaad al naar zitten kijken, alleen kan ik nog geen agrarische bedrijven vinden (of ik zoek verkeerd). Misschien ga ik ook meer om tips te krijgen voor de sollicitatie procedure etc.
Hm, ik heb ook nog nooit echt agrarische bedrijven gezien daar moet ik bekennen.
Vooral IT en juridische banen. Waar ben je precies naar op zoek?
Ik denk dat je het beste kan reageren op bestaande vacatures, of open sollicitaties versturen naar bedrijven waar jij graag zou willen werken.