Voor mijn studie doe ik een onderzoek naar de mentale aspecten van de ruiter bij het rijden van wedstrijden. De precieze invulling deel ik verder niet, omdat ik dan misschien al verklap waar het heengaat en jullie daarmee in een bepaalde denkrichting duw
De vragen hebben betrekking op het gehele proces rondom de wedstrijdsport, dus niet perse alleen de wedstrijddag of de proef zelf, maar van het aanvragen van je startkaart tot het evalueren van de wedstrijd met de (voor jou) betrokken personen. Maar ook het trainen naar een wedstrijd toe en de wedstrijdspanning op de dag zelf, negatief jurycommentaar of juist positief.
Vooral wanneer het gaat om de negatieve en positieve aspecten mag je alles benoemen wat bij je opkomt.
Je zou mij heel erg helpen met het invullen van de vragenlijst, alvast heel erg bedankt voor je moeite!
(Feedback geven mag altijd, ook vragenlijsten maken moeten we allemaal leren door het te doen
Graag via PB. )https://goo.gl/forms/XCwI4UCPAQU6FYtG2
), hartstikke leuk en bedankt daarvoor!
Ik vind wedstrijden gewoon erg leuk, zowel het rijden, als het klaarmaken van te voren. Paard vindt het leuk, die aandacht, we doen het goed, beter zelfs dan ik verwacht had. Ik heb altijd last van zenuwen, maar dat hoort er voor mij bij en stoort me niet.