[ENQ] Imago MTV

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KirstenHorse

[ENQ] Imago MTV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 12:30

Beste bokkers!

Inmiddels ben ik alweer een maand aan het stagelopen en ben ik hard bezig met mijn onderzoeksrapport. Ik voer een GAP analyse uit voor MTV en onderdeel daarvan is het opstellen van het imago van MTV. Daarvoor heb ik een kleine vragenlijst gemaakt met wat extra vragen ter input van inleidende hoofdstukken.

Ik ben een tweedejaars student, het gaat hier in feite om een oefening voor mijn scriptie in het 4e jaar. Tips zijn van harte welkom, maar onthoud dat dit geen vragenlijst is van een afstudeerder! :D

De vragenlijst neemt ongeveer 5 minuten in beslag en iedereen van 10 tm 59 is welkom om mee te doen.

https://nl.surveymonkey.com/r/M9X3SBP

Met vriendelijke groet,
Kirsten

Selina

Re: [ENQ] Imago MTV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 12:37

Bij de vraag ‘welke drie programma’s kijk je het liefst’ mis ik nog wat opties. Ik kijk nu catfish en face off. Tweede staat er niet bij dus wilde alleen catfish aanvinken maar moet er per se drie aanvinken. Beetje onlogisch als je geen 3 programma’s kijkt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 12:50

Bij de vraag "Welke 3 MTV shows kijk je het liefst?" heb ik 'geen van bovenstaande' aangeklikt, maar dat pikt ie niet :+ Ik krijg de melding "Voor deze vraag is een antwoord vereist."

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 13:05

Ik kon wel 1 antwoord aan vinken, ik kijk alleen Catfish.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 13:09

Ik heb die feedback inderdaad van een aantal mensen gehad en je hebt nu de mogelijkheid om ‘overig’ aan te klikken! En als je maar 1 of 2 favoriete programma’s hebt hoef je er niet 3 aan te klikken :D

Dankjewel voor het invullen!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 22:55

Ik miste de vraag om meer toelichting te geven. Wat ik erg jammer vind is dat het vroeger echt een goede muziekzender was. Het heet nog steeds MTV met de M van music. Maar het zijn vooral shows belust op sensatie (mijn mening) ik vind het jammer dat er nog maar zo weinig aandacht is voor muziek, en bijvoorbeeld interviews met muzikanten.