Hoe koop jij je paardrijkleding?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

loismooij15

Hoe koop jij je paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 11:14

Hoi lieve bokkers,

Voor mijn afstudeer opdracht ben ik opzoek naar verschillende manieren waarop mensen hun ruitersport artikelen kopen. 8-)

Ga jij bijvoorbeeld liever naar de winkel of koop je graag online? Waar let je op? Koop je vaak het zelfde merk? Zou je liever een andere winkel indeling zien? Hoe laat je je beinvloeden door bijvoorbeeld social media? :o

Jullie zouden mij hier enorm mee helpen! :j

Afbeelding

Azmay

Re: Hoe koop jij je paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:17

Is het niet handiger om een korte enquete te maken?
Denk dat er anders moeilijk een conclusie te trekken is uit de antwoorden hier.

Ik koop zelf geen paardrijkleding, krijg het tweedehands of rijd in mijn spijkerbroek. Enige wat ik koop is een cap en die moet je haast wel fysiek gaan kopen ;)

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:18

Eens, een enquete zou ik invullen!

loismooij15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 11:23

Ik heb inderdaad al wat uitslagen van een enquête. Echter merk ik dat mensen open vragen daar niet of nauwelijks worden ingevuld. Juist die open vragen geven interessante informatie. Uiteraard wil ik er een maken maar dan wel een met open vragen.

Passadena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:24

Ga jij bijvoorbeeld liever naar de winkel of koop je graag online?
- Ik ga het liefste naar de winkel omdat ik het dan gelijk kan passen. Ik vind het echt vreselijk om dingen te moeten terug sturen en weer op je geld te moeten wachten.

Waar let je op?
- Ik let op de kleur van de spullen. Ik zou dus nooit lichte kleuren kopen. Alleen maar donkere kleuren. Verder maakt het merk mij niks uit en kies ik wat ik mooi vind. Als het maar betaalbaar blijft. :+

Koop je vaak het zelfde merk?
- Ik heb eigenlijk altijd verschillende merken.
Broeken: decathlon, Harry horse, ect.
Sokken : Trouw aan HV polo. Ik heb nog wel oude sokken van BR maar die vind ik niet zo.
Shirts:Ik draag kleding die ik normaal ook draag.

Zou je liever een andere winkel indeling zien?
- Nee ik ben zo tevreden.

Hoe laat je je beinvloeden door bijvoorbeeld social media?
- Eigenlijk niet. Ik kijk wel naar social media, maar als ik een Anky dekje zie van 80 euro. Bedank ik gelijk :+
Van mij hoeft het niet duur. Ik koop het liever later in de sale of gewoon niet.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 16:15

JeugdHonk => School Studie en Werk, daar is hij beter op zijn plaats :)

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 17:01

Ga jij bijvoorbeeld liever naar de winkel of koop je graag online?

Ik koop alles in de winkel op chaps en joghpurs na. Deze bestel ik bij Divoza. Tenzij ik daar in de buurt ben, dan koop ik het in de winkel.

Waar let je op?
kwaliteit en prijs. Ik vind het niet erg om meer geld uit te geven, maar dan moet de kwaliteit er wel naar zijn.

Koop je vaak het zelfde merk?
Op dekens na niet nee. ik koop dat wat ik nodig heb en wat mij het beste bevalt. Ik koop niet heel veel, omdat je met de juiste kwaliteit erg lang kan doen. Dekens zijn daarop een uitzondering. Die zijn van Horseware en heb ik nu zo'n 10 jaar.

Zou je liever een andere winkel indeling zien?
In iedere ruitersportwinkel waar ik kom is de indeling anders. Wat ik wel jammer vind is dat de mode afdeling veruit alles overstijgt, terwijl dat juist iets is, wat ik niet koop. (op rijbroeken na).
Graag zou ik een wat grotere keuze aan hoogkwalitatieve poetsspullen zien bijvoorbeeld bij de meeste winkels.

Hoe laat je je beinvloeden door bijvoorbeeld social media?
niet, want ik heb zelf geen social media. :') ik doe niet aan modedingetjes bij de paarden. Koop dat wat nodig is, en dan van goede kwaliteit. Ik ben dus een hele slechte klant. :o