Nou, dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me. Er is in heel Nederland een chronisch tekort aan verzorgenden. Je kunt Driezorg ook eens proberen. En Isala inderdaad.
Genoeg zorgorganisaties in deze regio. Het tekort aan verzorgenden is hier wel wat minder nijpend dan in de Randstad, maar er zijn banen genoeg. Wat wel/niet bevalt, hangt volgens mij ook heel sterk af van wat jij zelf zoekt en het team waarin je terecht komt.
Uitzend bureau's in de buurt contacten.. Kijken wat voor bedrijven er in die omgeving zitten en open sollicitaties sturen. Veel eigen initiatief nemen...
Buurtzorg, Icare maar ik zou ook zeker mijn licht opsteken bij driezorg en het zonnenhuis
genja
Geplaatst: 06-02-19 20:09
Is er geen uitzendbureau/detachering voor Verzorgende? Heb je wel werk maar ook de kans om op verschillende plekken in de regio rond te kijken. En dan kan je daarna als je wilt keus maken voor vast werkplek
De reden dat ik dit plaats is omdat ik een goede werkgever zoek. Mijn vorige werkgever was echt verschrikkelijk, 200 uur waren niet geboekt en krijg ik niet terug, geen pauze maar wel eraf halen, en een hele hoop andere ellende.
Hier in de randstad moet je echt heel goed zoeken naar een werkgever die een beetje oké is enzo. Vandaar dat ik heel nieuwsgierig ben hoe dit in Zwolle en omstreken zit.
skvetta
Geplaatst: 06-02-19 23:07
Pgvz in kampen, dit is een thuiszorg organisatie. Ze hebben ook thuiszorg in Zwolle en omgeving. Ik werk zelf ook voor deze organisatie. Ze zijn ook te vinden op Facebook. Succes met het vinden van een nieuwe baan!