[ENQ] Is jouw website veilig? v2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nymphe

[ENQ] Is jouw website veilig? v2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-19 11:30

Dag bokkers! Voor mijn afstudeeronderzoek -:) ben ik erg benieuwd hoe veilig jullie denken dat je website is.

In juli heb ik dit onderzoek eerder uitgevoerd, inmiddels hebben we de enquête wat aangepast en zijn we weer op zoek naar nieuwe respondenten. Mocht je de enquête al eerder in hebben gevuld dan hoop ik dat je dit nog eens wilt doen. :o

Help ons internet en Wordpress veilig te maken. Twee minuten van uw tijd voor een korte enquête helpt ons de goede kant op.

Klik hier voor de link

Na afloop kunt u zich opgeven voor een gratis veiligheidsscan van uw Wordpress-website.

Waar gaat dit over? Wij ontwikkelen een dienst die Wordpress-Websites controleert op gebreken, en vervolgens de eigenaar of bouwer de tools verschaft om de website optimaal te beveiligen.

Deze enquête geeft ons inzicht in de mate van veiligheid die men ervaart.

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite! +:)+

Matheno

Re: [ENQ] Is jouw website veilig? v2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 11:34

Moet het persee om een wordpress website gaan? Ik bouw mijn eigen websites..

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-19 11:43

Je mag de enquête ook invullen als je geen Wordpress website hebt. Het is wel echt gericht op website eigenaren, of je dan zelf gebouwd hebt of niet staat daar los van. Bouwers en beheerders van andermans websites is ook een interessante doelgroep maar we hebben gekozen om die nu niet te onderzoeken.

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-19 13:59

up :)

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:12

Nymphe schreef:
Je mag de enquête ook invullen als je geen Wordpress website hebt. Het is wel echt gericht op website eigenaren, of je dan zelf gebouwd hebt of niet staat daar los van.

Zo los blijkbaar nu ook weer niet, aangezien je alleen met een WordPress site gebruik kan maken van jullie veiligheidscheck. Jammer.

Ook mis ik diverse opties als "nvt" of "alleen als het gratis is", beetje kort door de bocht dus deze enquête....

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-19 14:18

Bedankt voor je feedback. Ik heb de enquête op meerdere personen getest en daar kwamen deze punten niet naar voren. Ik heb de laatste vraag nu aangepast en de antwoordoptie gratis en nvt toegevoegd.

De enquête kan gewoon ingevuld worden als je geen Wordpress website hebt, dit geeft ons dan wel inzicht in hoe je over de veiligheid van je website denkt.
De gratis scan is wel alleen geschikt voor Wordpress websites.
Of je de website zelf gebouwd hebt dat maakt verder niet uit voor het invullen van de enquête of het aanvragen van een veiligheidsscan.

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 15:12

Nymphe schreef:
Bedankt voor je feedback. Ik heb de enquête op meerdere personen getest en daar kwamen deze punten niet naar voren. Ik heb de laatste vraag nu aangepast en de antwoordoptie gratis en nvt toegevoegd.

Top! :D

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:47

Ik heb de enquête afgebroken. Is niet te doen op mijn smartphone. Antwoordmogelijkheden krijg ik niet aangeklikt en vallen weg.