Na het behalen van mijn propedeuse wil ik dan ook graag iets anders gaan doen. Als voorbereiding hierop wil ik mijn Engels een niveau opschroeven. Ik heb een MBO 4 diploma, wat inhoudt dat ik op het moment Engels niveau B2 heb. Graag zou ik nu dus mijn diploma voor niveau C1 behalen.Maar ja, waar te beginnen? Ik kwam een cursus van de Erasumus universiteit tegen die me aanspreekt. Dit zijn 2,5 maanden wekelijkse bijeenkomsten en daarna een examen. Probleem is dat je maximaal 1 jaar geleden je B2 examen mag hebben afgerond, bij mij is dit helaas langer geleden dus ik kom daarvoor niet in aanmerking
Nu kwam ik LOI tegen https://www.loi.nl/n-55-engels-voor-meergevorderden. Dit is in principe een cursus van 12 maanden, maar is ook sneller af te ronden (ik wil het liefst september mijn diploma hebben).Ik weet niet zo goed hoe ik dit het best aan kan pakken. Zijn er cursussen die aan te raden zijn? Wat zijn jullie ervaringen met LOI of andere cursussen? Ik woon en studeer in (de omgeving van) Rotterdam.
.