Ook ik mag in mei eindelijk op stage. Een stage in het buitenland mag ook en wordt zelfs aangeraden: mooie aanvulling voor je CV en dit vergeet je natuurlijk nooit meer
Ik droom al heel lang van IJsland, de natuur is prachtig en natuurlijk de IJslandse paarden. Het zou perfect zijn als ik op stage kan in IJsland. Ik hoop via dit topic aan wat adresjes te komen en natuurlijk ervaringen te delen! Waar ben ik naar op zoek?
In de periode van 22 mei t/m 18 juni zal ik stage moeten lopen. Uiteraard wil ik stage lopen in de paarden
Het leukste lijkt mij toeristen rondrijden, buiten het dagelijkse stalwerk natuurlijk. Ik heb een mail gestuurd naar Arabaer, helaas nog geen reactie (maand geleden een mail gestuurd). Vandaag kreeg ik een mail terug van Lýsuhóll, helaas is hun team al compleet en zoeken zij geen extra mensen. Beide namen heb ik van bokkers gekregen. Ik hoop dat er meer bokkers zijn die leuke adresjes kennen, waar zij een mooie ervaring hebben gehad.(indien er bokkers zijn die een soortgelijke stage hebben gelopen maar in een ander land hoor ik dit natuurlijk ook heel graag! Maar dus wel graag buiten Nederland
) Als je stage hebt gelopen op een leuke boerderij en je weet toevallig dat ze nog op zoek zijn naar enthousiaste stagiaires, laat het me alsjeblieft weten.

Groetjes,
Juliëtte