Taalreis Engels

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
future_vet
Berichten: 2613
Geregistreerd: 01-05-10

Taalreis Engels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 07:29

Hoi!

Ondanks dat ik havo, vwo en een universitaire bachelor (met scriptie in het Engels) succesvol heb afgerond ben ik gewoon totaal niet zeker in mijn Engels. Vooral het spreken geeft mij zenuwen.

Omdat ik niet mijn hele leven nog tegen dit probleem wil aanlopen wil ik deze zomer op taalreis.

Zijn er bokkers die ervaringen hebben met taalreizen? Welke partij heeft het geregeld en wat is aan te raden.

Periode half juli - half augustus
Hoe lang is handig? In dacht zelf aan 2 weken. Wil mijn dierentuin thuis ook niet te lang moeten missen. Combi met een actief iets als surfen oid lijkt mij ook leuk!

Liefst wel een zonbestemming of waar ook natuur is. Alleen maar stad is niet mijn ding

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 08:07

Wat dacht je van Brighton? Aan de zuidkust van Engeland, ongeveer een uur vanaf Londen. Een heel leuk (studenten)stadje, al zul je midden in de zomer weinig van studenten merken. Maar het ligt iig supermooi en omringd door natuur (heuvels, strand, iets verderop rotskust). Voor Engeland heeft het relatief veel zonuren, palmbomen doen het er ook erg goed. Ik ben er een paar keer geweest, wel steeds in de winter, terwijl het in de zomer nog veel leuker schijnt te zijn.

Ik ken verschillende mensen die goede ervaringen hebben met een intensieve cursus Engels in Brighton, al is dat wel zo'n tien jaar geleden. Je zou even moeten googelen om de verschillende aanbieders met elkaar te vergelijken. Hier krijg je iig een idee: https://www.visitbrighton.com/plan-your ... ge-schools

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: Taalreis Engels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 08:14

Ik wil best een aantal keren met je Engels banketstaaf hoor, doe het hier dagelijks ;-)!

Kun je niet via een organisatie ergens een week of twee vrijwilligerswerk doen? Het nuttige met het aangename verenigen!

future_vet
Berichten: 2613
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 09:24

Karin schreef:
Wat dacht je van Brighton? Aan de zuidkust van Engeland, ongeveer een uur vanaf Londen. Een heel leuk (studenten)stadje, al zul je midden in de zomer weinig van studenten merken. Maar het ligt iig supermooi en omringd door natuur (heuvels, strand, iets verderop rotskust). Voor Engeland heeft het relatief veel zonuren, palmbomen doen het er ook erg goed. Ik ben er een paar keer geweest, wel steeds in de winter, terwijl het in de zomer nog veel leuker schijnt te zijn.

Ik ken verschillende mensen die goede ervaringen hebben met een intensieve cursus Engels in Brighton, al is dat wel zo'n tien jaar geleden. Je zou even moeten googelen om de verschillende aanbieders met elkaar te vergelijken. Hier krijg je iig een idee: https://www.visitbrighton.com/plan-your ... ge-schools


Dankjewel! Klinkt leuk, ik ga eens kijken



kleinvosje schreef:
Ik wil best een aantal keren met je Engels banketstaaf hoor, doe het hier dagelijks ;-)!

Kun je niet via een organisatie ergens een week of twee vrijwilligerswerk doen? Het nuttige met het aangename verenigen!


Bedankt voor je reactie!
Ik wil echt weer eventjes les, de basics weer opnieuw leren en oefenen met gelijkgestemden.

Ik wil na de cursus nog op reis en daar vrijwillgerswerk doen in mijn vakgebied

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: Taalreis Engels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 09:45

Als je wilt kan ik hier kijken/rondvragen of je ergens kunt vrijwilligen?