Ik zit nu in mijn laatste jaar middelbare, en zoals velen zit de droom van diergeneeskunde al jaaaaren in mijn hoofd

Nu heb ik een plekje gevonden waar ik zowel kan wonen als mijn paard kan stallen! (binnen het budget van mn ouders ook!) M'n pa vind het allemaal best oke, ik moet zelf die keuze maken, zolang ik er op het einde van het jaar maar door ben. M'n moeder is minder voor het plan te vinden en denkt dat m'n paard een afleiding zal zijn en ik hem beter thuis laat staan om dan op vrije dagen/namiddagen terug te keren naar huis (45 min traject en dan nog eens 30 min traject naar stal) (Ik "moet" van m'n ouders hoe dan ook op kot)
Ik zie het juist tijdsbesparend, als ik op kot kom na de lessen staat m'n paard gewoon op amper een minuutje en kan ik dan ook studeren in de tijd die ik over heb idpv een hele namiddag te verliezen aan traject maken. Ook zie ik het als ontspanning tussendoor, als ik t studeren ff niet meer zie zitten kan ik gewoon even m'n paard gaan poetsen of longeren om daarna terug fris aan m'n boeken te gaan zitten idpv op m'n gsm of laptop te gaan tokkelen (wat de meesten wel doen als "pauze" niet) De plek is wel 30min fietsen van de plaatsen waar ik les heb idpv 10 minuutjes als ik een kot neem in het stadsccentrum.
Heeft er hier iemand ervaring met paarden op kot en diergeneeskunde studeren? Is het te combineren? Ik weet sowieso dat het n super zware studie zal worden, mijn talent op wiskunde vlak is niet super groot (ik heb nu 4u wiskunde id week en had nu voor kers 60%) maar ik wil er echt voor gaan!
alvast bedankt!!!