Ik merk zelf dat ik er heel erg last van heb. Ik lees overal overheen en mijn supervisor is nou niet echt een persoon die me verder kan helpen. Hele aardige man maar soms vraag ik me af of hij het zelf wel snapt.
Helaas ben ik nu 2 weken geveld door griep en heb ik 0.0 aan mijn scriptie kunnen zitten, maar 14 januari moet deze wel ingeleverd en klaar zijn.
Als ik er al aan denk komt de stress weer omhoog en wil het nu goed aan pakken.
Er zijn een aantal dingen die ik voor mezelf al op een rijtje heb gezet;
- bronnen (laten controleren/aanpassen)
- verhaallijn (rode draad, herhaal ik niet te veel/is het logisch en samenhangend geschreven)
- spelfouten, andere kleine errors.
- verwerken van telefoongesprekken in de scriptie
Stiekem ben ik al heel ver maar ik twijfel zo ontzettend aan mezelf dat ik een soort tunnelvisie creeer en soms enorm op dingen inga die niet belangrijk zijn. Ik vind het daarnaast erg lastig om de bronnen te checken (zijn ze wel APA en zo niet hoe pas ik dit dan aan etc). Heb zelfs getwijfeld om sites als Scribbr in te schakelen omdat ik zelf niet zo goed meer weet of ik het wel ga halen en die twijfel neem ik ook mee naar huis na een stage dag. Kortom ik heb wellicht een schop onder mijn kont nodig maar misschien hebben voorgaande scriptie schrijvers een aantal goede tips voor mij om deze komende weken goed door te komen.
Echt alle hulp om mij weer even moed te geven is welkom want nu ik 2 weken niks heb gedaan wil ik echt weer goed van start gaan en alle tijd zo goed mogelijk benutten.
Ohja eten etc dat doe ik maar al te graag naast het schrijven van de scriptie dus die tip heb ik al

Dus bokkers; hoe hebben jullie het destijds aangepakt?
(Ik doe overigens een Marktonderzoek naar Spanje en mijn scriptie schrijf ik in het engels)