Wij stofzuigen 2/3 keer in de week. Geen groot huis, maar wel 2 loslopende konijnen die soms nog wel eens de inhoud van het hok in de woonkamer slepen
. Dweilen 1x per week, net als afstoffen.
De wc 1/2 keer per week, en de badkamer eens per maand. Maar die wordt wel na elke douchebeurt even afgedroogd.
Afwassen proberen we elke avond na het avondeten te doen, maar heel soms schiet dat er nog wel eens bij in..
De was doe ik als de wasmand vol zit of als vriendlief een bepaald kledingstuk nodig heeft. Dan gaat alle was die bij die blouse/broek kan erbij in. We hebben geen droger, dus moet soms een beetje creatief zijn haha!
En jullie?
4 keer per jaar vrees ik... Oeps...
. Vanaf dat ze ging kruipen sloeg het een beetje door geloof ik. Nu stofzuig ik netjes 2x op een dag en dweilen doe ik nu om de dag. Contact punten en wc doe ik nog elke dag, douche/badkamer 2x in de week maar die is heel klein dus zo gedaan. Onze woning is niet zo heel groot en de kamers die niet in gebruik zijn daar maak ik ook amper schoon want dat vind ik dan weer sonde van mn tijd hahahaha! Ik werk niet maar heb zo toch een fijn dag/week ritme.