Ik zit al een tijdje met een hersenspinsel en hoop dat bokt misschien nog suggesties heeft.
Ik ben nu 19 jaar, sinds vorig jaar Diploma Para-Veterinair op zak.
Op dit moment werk ik in een dierspeciaal zaak.
Zoals het nu lijkt wil ik beide niet de rest van mijn leven blijven doen.. ik ben jong zat om eventueel een andere opleiding te gaan doen, alleen dan komt het...
Ik heb geen enkel idee wat ik wil doen.
In verband met een moeilijke medische historie kan ik geen 5 dagen full time werken.. en zwaar fysiek werk word ook lastiger.. Helaas kan dit door de artsen ook niet vastgesteld worden of kunnen ze er ook niks aan doen.
Ik vind werken met dieren geweldig en zou dit graag willen doen, alleen dan kom je of in niet geweldig betaald of wel fysiek zwaar (of beide
)Ik heb nu dus een MBO 4 diploma op zak maar zou zeker een HBO kunnen doen. alleen ook daar geen idee wat ik wil doen of wat ik daarmee wil worden..
Het liefste zou ik alle dagen tussen de paarden doorbrengen, maar heel realistisch gaat dat voor mij niks worden..
Heeft bokt ideeën? Wat zou ik kunnen doen voor werk wat bij mij past? Welke opleiding is daar voor nodig?
Ik snap dat dit erg lastig is omdat jullie mij natuurlijk niet goed kennen, maar omdat ik er zelf met mijn omgeving niet uitkom probeer ik het toch hier.
Dus brand los! Mensen die in het zelfde schuitje zaten zijn ook van harte welkom, wat zijn jullie gaan doen? Hoe bevalt dit?
Wie weet kan ik hier wel echt wat mee!