Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
char1900 schreef:Oke dankjewel, het zal toch wel moeten want als ik niet ingeloot wordt en niet mee heb gedaan voor bmw dan zit ik daar zonder opleiding..
Straks ben je het volgende jaar nog steeds niet ingeloot voor geneeskunde en dan zit je met een opleiding die niet bij je past. theadora99 schreef:Met BMW kan je evt ook doorstromen met summa en alsnog geneeskundige worden, zeg maar haha
. Vergeet ook de cijfers niet van summa, 300 aanmeldingen en 25 plekken. Mensen zonder dubbele bachelor of cum laude geslaagd, komen eigenlijk niet binnen. Tuurlijk is er altijd die kans, maar zie jij jezelf eerst 3 jaar een studie doen die niet je voorkeur had én mega hoge cijfers hebben én een goed CV ernaast om dan misschien binnen te komen ergens? Stel het lukt niet, dan heb je een goed plan B gewoon 3 jaar uitgesteld... 

Ik werd hier toegelaten en ben er nooit meer weg gegaan, ook nooit meer aan getwijfeld. Ben zo goed op mijn plek op deze studie, waarschijnlijk beter dan ik ooit bij verloskunde was geweest. Zo kan het ook lopen. Kies dus een tweede optie die je ook oprecht leuk lijkt.