Evenement organisatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxvera97xx

Berichten: 109
Geregistreerd: 03-04-16
Woonplaats: Friesland

Evenement organisatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-18 19:45

Hoi Bokkers,

Nu moet ik voor mijn opleiding weer een evenement verzinnen.
Eerder heb ik al een onderlinge wedstrijd georganiseerd op de manege in mijn buurt, maar nu moet ik weer iets bedenken.
Hebben jullie nog tips, ontwerpen of ideeën die ik verder kan uitwerken zodat ik hier uiteindelijk een evenement kan maken???

Zolang het maar iets te maken heeft met dieren :)

pluisbeer

Berichten: 960
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: cuijk

Re: Evenement organisatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:20

Fotoshoot met honden en/of paarden, puzzelrit, herfstwandeling met honden en/of paarden, workshop van diergerelateerd iets(kun je je creativiteit wel in kwijt)

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Evenement organisatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:21

Een leuk evenement voor kinderen uit de buurt uit minimagezinnen die een middagje ponys mogen knuffelen/poetsen/vlechten enzo?

Kairos
Berichten: 2713
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 21:35

Een soort rassendefilé op een grote locatie? En dan ook misschien met echt rasgelateerde dingen die worden laten zien, zoals trekpaarden die nog kunnen ploegen, enzovoorts. Maar bv ook uitleg over hoe knip je een Fjord (er is vast wel iemand die vaker een Fjord heeft geknipt en wiens Fjord nodig geknipt moet worden, kan die dat gelijk demonstreren :P)

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:11

Ik zet dit topic op slot omdat huiswerktopics niet zijn toegestaan. Het is de bedoeling dat je zelf je huiswerk maakt. :) Je mag wel om extra advies of uitleg vragen als je, na eigen onderzoek, iets niet begrijpt of ergens op vastloopt. Maak dan een goed onderbouwd topic waarin je uitlegt wat jij zelf al hebt gedaan en waar je hulp bij vraagt.