Evenement organisatie

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

verapeters

Evenement organisatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-18 18:45

Hoi Bokkers,

Nu moet ik voor mijn opleiding weer een evenement verzinnen.
Eerder heb ik al een onderlinge wedstrijd georganiseerd op de manege in mijn buurt, maar nu moet ik weer iets bedenken.
Hebben jullie nog tips, ontwerpen of idee├źn die ik verder kan uitwerken zodat ik hier uiteindelijk een evenement kan maken???

Zolang het maar iets te maken heeft met dieren :)

pluisbeer

Re: Evenement organisatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:20

Fotoshoot met honden en/of paarden, puzzelrit, herfstwandeling met honden en/of paarden, workshop van diergerelateerd iets(kun je je creativiteit wel in kwijt)

Magrathea

Re: Evenement organisatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:21

Een leuk evenement voor kinderen uit de buurt uit minimagezinnen die een middagje ponys mogen knuffelen/poetsen/vlechten enzo?

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:35

Een soort rassendefil├ę op een grote locatie? En dan ook misschien met echt rasgelateerde dingen die worden laten zien, zoals trekpaarden die nog kunnen ploegen, enzovoorts. Maar bv ook uitleg over hoe knip je een Fjord (er is vast wel iemand die vaker een Fjord heeft geknipt en wiens Fjord nodig geknipt moet worden, kan die dat gelijk demonstreren :P)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 08:11

Ik zet dit topic op slot omdat huiswerktopics niet zijn toegestaan. Het is de bedoeling dat je zelf je huiswerk maakt. :) Je mag wel om extra advies of uitleg vragen als je, na eigen onderzoek, iets niet begrijpt of ergens op vastloopt. Maak dan een goed onderbouwd topic waarin je uitlegt wat jij zelf al hebt gedaan en waar je hulp bij vraagt.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten