Ik ben dit schooljaar net begonnen met een nieuwe HBO opleiding. Namelijk hippische bedrijfskunde. Ik had hiervoor paardenhouderij gedaan en vond deze opleiding gewoon super leuk klinken!Mijn concentratie en motivatie zijn namelijk totaal niet te vinden bij de opleiding. Alles gaat ook gewoon nu al mis. Maar daarnaast heb ik ook nog eens nu echt hele grote prive omstandigheden die plaats vinden. Ik kan er helaas niks van kwijt, maar het is echt het een op het ander waardoor ik elk moment wel in tranen kan uitvallen. En al helemaal niet meer op school kan zitten. Nu loop ik dus al heel erg achter met school. Alles gaat super snel. Mijn groepje op school wordt steeds kwaad op mij dat ik er nog steeds niet veel van begrijp en zeggen steeds boos dat ik beter moet opletten. Mijn motivatie in school zakt nog meer weg. Dan gaat het nog verder mis bij de prive omstandigheden. En nu zit ik echt in de put...
Ik weet nu dus niet of ik de opleiding gewoon niet (meer?) leuk vind of dat ik gewoon nu echt geen tijd en zin meer heb in mijn opleiding door de priveomstandigheden. Maar in ieder geval ben ik bang dat ik zo nu al het jaar niet doorkom...
Wat moet ik doen?
(Bedankt voor het lezen, best wel een deprimerend verhaal
)