Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
A3a1 schreef:HBO inrichtingswerk gedaan, wat nu SPH is.
Werk zat, er zijn grote tekorten in het personeel.
Heerlijke baan, heel levendig, iedere dag anders ( terwijl er veel iedere dag hetzelfde werk is ), je kunt veel verschillende richtingen op, waardoor de afwisseling groot is met alle verschillende doelgroepen.
Veel doorgroeimogelijkheden.
Met alle zorgboerderijen, biedt dat natuurlijk ook veel op het gebied van met dieren werken.
Maar mijn werk in de woonvormen is het leukste werk wat ik me maar voor kan stellen!
Lente schreef:A3a1 schreef:HBO inrichtingswerk gedaan, wat nu SPH is.
Werk zat, er zijn grote tekorten in het personeel.
Heerlijke baan, heel levendig, iedere dag anders ( terwijl er veel iedere dag hetzelfde werk is ), je kunt veel verschillende richtingen op, waardoor de afwisseling groot is met alle verschillende doelgroepen.
Veel doorgroeimogelijkheden.
Met alle zorgboerderijen, biedt dat natuurlijk ook veel op het gebied van met dieren werken.
Maar mijn werk in de woonvormen is het leukste werk wat ik me maar voor kan stellen!
Sluit ik me bij aan. SPH gestudeerd (wat dan inmiddels alweer Social Work is geworden). Ik werk in de psychiatrie.
Mocht je wat op universitair niveau willen doen (SPH is HBO) dan is wellicht psychologie, geneeskunde of orthopedagogiek een optie.
A3a1 schreef:Bommeltje_ schreef:Ik studeer Cultureel erfgoed aan de AHK. De werkgelegenheid is goed als je veel uit je studie haalt qua contacten
Kwam laatst iemand tegen die dat had gedaan, als ik jong was, had ik die studie gedaan denk ik nu.
Hoe leuk mijn werk ook is
Bommeltje_ schreef:
Gebruikers op dit forum: sunshine en 16 bezoekers