Maar daarvoor moeten we eerst een lijst hebben van producten die we toe willen voegen, en hoewel we een aantal producten van leuke bedrijfjes op het oog hebben, blijft het toch moeilijk kiezen uit het gigantische aantal. En we kunnen ze er ook niet allemaal opzetten helaas.
Nu kan ik er natuurlijk producten op zetten die ik leuk vind, en dat gebeurt meestal ook wel
, maar ik wil ook kiezen op basis van de voorkeuren van andere hondeneigenaren, daarvoor is de webshop uiteindelijk natuurlijk. Er zal een algemeen thema zijn (concurreren met de groten gaat hem niet worden
), maar binnen dat algemene thema is er nog heel veel te kiezen.Dus, zouden jullie ons ontzettend helpen door onderstaande enquête in te vullen, om zo ons aanbod af te kunnen stemmen op de wensen van de shoppers. En, aangezien Nederlanders lekker prijsbewust zijn
, zijn we benieuwd of de producten die we op het oog hebben binnen het budget van de gemiddelde shopper vallen.https://goo.gl/forms/us5yey1uE1c2oe6N2
Overigens mag er uiteraard ook over voorkeuren gediscussieerd worden hierover in dit topic of commentaar geleverd worden op wat we nu hebben (de huidige webshop).
Alvast ontzettend bedankt voor degenen die hem in willen vullen!