[ENQ] Onderzoek muzieklessen en speelmomenten groep 1

Moderators: Dani, Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniem

[ENQ] Onderzoek muzieklessen en speelmomenten groep 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 14:23

Voor een onderzoek ben ik op zoek naar respondenten voor mijn enquête. Het gaat om 7 vragen.

De vragen zijn specifiek gericht op basisschool kinderen in groep 1. Indien uw kind niet meer in groep 1 zit, kunt u de enquête ook invullen over de situatie in groep 1 op de basisschool van uw kind.

https://www.survio.com/survey/d/C0F7R1A1K8W2N3D6N

Alvast bedankt voor het invullen!

Disclaimer: Dit is de startup van ons project. Ik weet dat dit een bar slechte enquête is. Deze opdracht is zojuist om 14:00 uur (11-9) aan ons gegeven en dient morgen (12-9) om 11:00 uur besproken te worden. Vandaar de summiere en wellicht slecht geformuleerde vragen.

Anoniem

Re: [ENQ] Onderzoek muzieklessen en speelmomenten groep 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:45

Is er wellicht nog iemand die deze redelijk belabberde, maar korte enquête wil invullen? Ik zit redelijk omhoog omdat ik vrij weinig informatie kan vinden helaas.

Suzanne F.

Re: [ENQ] Onderzoek muzieklessen en speelmomenten groep 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 21:22

Nou hij is idd bar slecht. Wat versta je onder een muziekles? Hier zingen ze elke dag.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 18:08

Ik heb nu nee ingevuld. Wel veel zingen in de kleuterklas. Geen muziekles. Dat krijgt ze nu in groep 5 wel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie