Mensen verstand van het UWV WW uitkering??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ibbel

Berichten: 49189
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:10

Babsiej schreef:
Hij is stopgezet direct de 15e. Ze geeft aan dat ze per 16 aug wel uitstel heeft gekregen voor 3 maanden sollicitatieplicht? en dat mocht ze minder verdienen dan 87,5% ? niet 75%? dan wordt het verrekend of aangevuld.


Dan moet ze de helft van de WW terugbetalen. Ze heeft nl voor een maand gekregen, en is maar 14 dagen werkeloos geweest.
De rest is 'voor het geval dat'. Ze hoeft uiteraard nu niet te solliciteren, want ze heeft een baan. Maar mocht ze in de proeftijd weer op straat staan, mag ze terugvallen op de oude WW toekenning. En als haar salaris nu lager is dan de WW wordt die dus aangevuld. Maar als ze 1350 verdient voor 2 weken werken, zal dat laatste niet van toepassing zijn.

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 11:12

connie64 schreef:
4 cent per minuut.....laten we zeggen 15 min bellen met wachttijden dat is 60 cent...…

zal ik 60 cent naar je overmaken?

je hebt 1500 euro aan inkomen? dan is die 60 cent inderdaad wel een flinke aanslag op je budget...ik snap dat je dan zoiets hier op bokt gaat vragen....


Lees je wel ? :') Er is 2x contact geweest met het UWV maar geen antwoord. Dus je kan het overmaken hoor, wordt het in minder gebracht op dr uitkering :') En nog geen antwoord.

Goof

Berichten: 28826
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Mensen verstand van het UWV WW uitkering??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:16

Dat je telefonisch ook geen antwoord krijgt en het dus weggegooid geld is is jouw eigen invulling en niet de waarheid.
Communicatie via berichten is vaak onduidelijk, als je echter iemand spreekt kun je veel duidelijker je vraag voorleggen en beter communiceren met de ander.
Je hebt nu 2 pagina's antwoorden op bokt, ze wijken allemaal van elkaar af, dus je weet nu alsnog helemaal niets.
Bellen is de oplossing.

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 11:18

Goof schreef:
Dat je telefonisch ook geen antwoord krijgt en het dus weggegooid geld is is jouw eigen invulling en niet de waarheid.
Communicatie via berichten is vaak onduidelijk, als je echter iemand spreekt kun je veel duidelijker je vraag voorleggen en beter communiceren met de ander.
Je hebt nu 2 pagina's antwoorden op bokt, ze wijken allemaal van elkaar af, dus je weet nu alsnog helemaal niets.
Bellen is de oplossing.


Nogmaals, er wordt niet gebeld. Zoals al eerder gezegd, ze wacht het wel af.

connie64
Berichten: 1333
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Mensen verstand van het UWV WW uitkering??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:22

ja ik lees wel hoor dank je voor je nuttige aanvulling.

blijkbaar luister je zelf niet goed, althans je vriendin niet...

het uwv zal jouw vragen gewoon beantwoorden, daar zitten ze voor.

dus OF je stelt de verkeerde vragen OF je luister niet goed.

ik wil ook wel voor je bellen hoor! en als je je rekening nummer geeft zal ik 60 centen overmaken.

In de tussentijd dat je hier op bokt je tijd zit te verdoen had je al het juiste antwoord kunnen hebben...ow wacht ik zie nu ; ze wacht wel af.....lijkt me de beste oplossing!

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 11:23

connie64 schreef:
ja ik lees wel hoor dank je voor je nuttige aanvulling.

blijkbaar luister je zelf niet goed, althans je vriendin niet...

het uwv zal jouw vragen gewoon beantwoorden, daar zitten ze voor.

dus OF je stelt de verkeerde vragen OF je luister niet goed.

ik wil ook wel voor je bellen hoor! en als je je rekening nummer geeft zal ik 60 centen overmaken.

In de tussentijd dat je hier op bokt je tijd zit te verdoen had je al het juiste antwoord kunnen hebben...ow wacht ik zie nu ; ze wacht wel af.....lijkt me de beste oplossing!


Wow wat maak je je druk ? :')

Ze vroeg het zich af, ik kon er ook niet wijs uit worden, dus heb het gevraagd. Ze stelde letterlijk de vraag, alleen kwam er een standaard mail terug. Ze ziet wel wat er gebeurd.

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:24

Uwv reageerd vaker niet dan wel via mail. Bellen reageren ze wel op. Zeg maar tegen je vriendin dat ze twee keuzes heeft: een klein bedrag betalen aan telefoonkosten, of straks extra rente betalen bovenop het gedeelte wat al terugbetaald moet worden en als ze echt pech herft nog een boete erbovenop ook... Ik zou wel weten welke keuze ik gemaakt had.

Mijn ervaring met uwv is erg slecht. Persoonlijke ervaring (door fouten van hun, alles zwart op wit op papier maar alsnog geen poot om op te staan volgens hun en rechtsbijstand brandt de vingers niet aan uwv) dit ging overigens niet over ww.

En mijn zus, zelfde schuitje als jouw vriendin. Ze kreeg twee weken nadat ze de uitkering had aangevraagd een baan. Alles per mail doorgegeven wat uwv zogenaamd nooit ontvangen heeft. Half jaar later kreeg ze bericht: of ze volledige uitkering terug wilde betalen plus rente van 6 maanden. En omdat mijn zus bij hoog en laag beweerde alles meteen te hebben doorgegeven (per mail) kwam ze onder een boete uit.

Dus, laat je vriendin kiezen en misschien ziet ze zelf in dat een paar cent inversteren in een belletje een stuk goedkoper is dan op deze manier verder te gaan!

maessie

Berichten: 5758
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:28

Je vult per de 1ste van de maand het aantal uur in wat je de afgelopen maand hebt gewerkt op uwv.nl. Dat word dan verrekend met de uitkering. Daar krijg je niet zelf bericht van, dat vul je in op de site.
Het hangt ook van het aantal uren af wat je weer aan het werk bent. Als je nu minder uren per week werkt, dan word dat nog aangevuld. Maar dat zal in dit geval aan het bedrag te zien niet zo zijn. Je kunt het trouwens ook terugvinden op de site ;)

Een half jaar lang doorbetalen? Hoe dan? Voor uitbetaling moet je toch het inkomstenformulier doorgeven :s
Laatst bijgewerkt door maessie op 04-09-18 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

8nnemiek

Berichten: 43415
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:29

Bij ons UWV is er elke week een inloopdag waarop je gewoon binnen kan lopen voor vragen.
Voor zover ik weet wordt alles wat je verdient inderdaad gewoon van de WW afgetrokken. Online vul je het formulier in, dat moet binnen een bepaalde datum ingevuld en verstuurd zijn, en daarna wordt de uitkering pas verrekend met de inkomsten van die maand en wordt het resterende bedrag overgemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:45

Babsiej schreef:
Het is ook geen betaalde vakantie, ze heeft er voor gewerkt. Als je werkt bouw je recht op voor een WW. En dus had ze beter per 1 sept kunnen beginnen.

Dan kan ze beter ook gewoon helemaal niets opgeven toch ? Dan gaat het UWV ook niets aan wat ze verdient etc, als ze geen uitkering ontvangt?

Het gaat trouwens niet om mij, ik heb gewoon werk, en daarom kan ik ook niet bellen.


Als zij per 15/8 ah werk kán en ze wil bewust pas 1/9 beginnen ivm dr uitkering, dan is dat idd een betaalde vakantie en niet waar een WW voor is bedoeld :n Wat een instelling zeg :roll:
En je moet je inkomen gewoon opgeven, is verplicht, plus die gegevens worden ook gewoon door de werkgever aangeleverd bij het UWV. Doet ze dat niet, kan ze waarschijnlijk alles terugbetalen.. Inkomen van 0 opgeven terwijl je wel inkomen hebt gehad is gewoon fraude.

Diddykong

Berichten: 1472
Geregistreerd: 09-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:49

Volgens mij kun je op de website van het uwv dan gewoon aangeven dat de uitkering per 15 augustus weer stop gezet kan worden ivm werk. Dan is er helemaal geen sprake van rente terug betalen of boetes oid. Je hebt dan 2 weken recht op uitkering en volgens mij werkt het uwv met dagloon. Dus de 2 weken dat je vriendin werkloos was, wordt gewoon uitbetaald. De andere regelingen is voor als je gedeeltelijk naast je uitkering werkt. Dus bijv een uitkering krijgt voor 36 uur en tijdelijk voor 24 uur ergens aan de slag kunt. Dan trekt het uwv de verdiende inkomsten van de uitkering af. Ik denk dat je nu 2 weken uitkering krijgt en vanaf 15 augustus dan salaris. Dan klopt het ook want totaal krijg je dan van de maand augustus een totaal salaris, 2 weken uitkering en 2 weken salaris van het nieuwe bedrijf. Zo was het in elk geval vroeger wel bij mijn ex zo. Of je nu halverwege of per eerste van de maand gaat werken moet niet uitmaken. Als je al wel de hele uitkering van de maand augustus hebt ontvangen, dan moet je waarschijnlijk de helft terugbetalen.

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 11:53

Relaxed schreef:
Babsiej schreef:
Het is ook geen betaalde vakantie, ze heeft er voor gewerkt. Als je werkt bouw je recht op voor een WW. En dus had ze beter per 1 sept kunnen beginnen.

Dan kan ze beter ook gewoon helemaal niets opgeven toch ? Dan gaat het UWV ook niets aan wat ze verdient etc, als ze geen uitkering ontvangt?

Het gaat trouwens niet om mij, ik heb gewoon werk, en daarom kan ik ook niet bellen.


Als zij per 15/8 ah werk kán en ze wil bewust pas 1/9 beginnen ivm dr uitkering, dan is dat idd een betaalde vakantie en niet waar een WW voor is bedoeld :n Wat een instelling zeg :roll:
En je moet je inkomen gewoon opgeven, is verplicht, plus die gegevens worden ook gewoon door de werkgever aangeleverd bij het UWV. Doet ze dat niet, kan ze waarschijnlijk alles terugbetalen.. Inkomen van 0 opgeven terwijl je wel inkomen hebt gehad is gewoon fraude.


Waar héb je het over ? Ze houdt niets achter, verzwijgt niets. Uitkering is direct stopgezet. Fraude ? Omdat ze iets wil weten ? Doe normaal.

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 11:53

Diddykong schreef:
Volgens mij kun je op de website van het uwv dan gewoon aangeven dat de uitkering per 15 augustus weer stop gezet kan worden ivm werk. Dan is er helemaal geen sprake van rente terug betalen of boetes oid. Je hebt dan 2 weken recht op uitkering en volgens mij werkt het uwv met dagloon. Dus de 2 weken dat je vriendin werkloos was, wordt gewoon uitbetaald. De andere regelingen is voor als je gedeeltelijk naast je uitkering werkt. Dus bijv een uitkering krijgt voor 36 uur en tijdelijk voor 24 uur ergens aan de slag kunt. Dan trekt het uwv de verdiende inkomsten van de uitkering af. Ik denk dat je nu 2 weken uitkering krijgt en vanaf 15 augustus dan salaris. Dan klopt het ook want totaal krijg je dan van de maand augustus een totaal salaris, 2 weken uitkering en 2 weken salaris van het nieuwe bedrijf. Zo was het in elk geval vroeger wel bij mijn ex zo. Of je nu halverwege of per eerste van de maand gaat werken moet niet uitmaken. Als je al wel de hele uitkering van de maand augustus hebt ontvangen, dan moet je waarschijnlijk de helft terugbetalen.


Dank je wel ! Uitkering is inderdaaad direct volledig stop gezet. Dus het zou gaan inderdaad voor 2 weken. Ze krijgt sowieso geen aanvulling. Dus daarom gestopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:08

Babsiej schreef:
Relaxed schreef:

Als zij per 15/8 ah werk kán en ze wil bewust pas 1/9 beginnen ivm dr uitkering, dan is dat idd een betaalde vakantie en niet waar een WW voor is bedoeld :n Wat een instelling zeg :roll:
En je moet je inkomen gewoon opgeven, is verplicht, plus die gegevens worden ook gewoon door de werkgever aangeleverd bij het UWV. Doet ze dat niet, kan ze waarschijnlijk alles terugbetalen.. Inkomen van 0 opgeven terwijl je wel inkomen hebt gehad is gewoon fraude.


Waar héb je het over ? Ze houdt niets achter, verzwijgt niets. Uitkering is direct stopgezet. Fraude ? Omdat ze iets wil weten ? Doe normaal.


Op de "dan kan ze beter helemaal niks opgeven" ;) en je kunt ook gewoon normaal reageren.. :n

8nnemiek

Berichten: 43415
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Mensen verstand van het UWV WW uitkering??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:10

Ik zou het gewoon even navragen.
Je hebt ook kans dat ze 50% van de uitkering ontvangt omdat hij maar tot 15 augustus loopt, en de inkomsten die daarna zijn binnengekomen niet meer opgegeven hoeven te worden.

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:19

Wat ik apart vind. Hoe kan zij nu al haar uitkering ontvangen hebben als de aanvraag de eerste van de maand augustus heeft plaats gevonden. Het duurt enkele weken voor deze erkend wordt en dan zou je pas per 1/9 je eerste inkomsten formulier kunnen invullen en dan pas je eerste uitkering krijgen..

Dus de maand augustus zou ze nog op haar laatst verdiende loon teren.en begin september zou ze dan haar eerste maand uitkering krijgen. Het uwv werkt middels terugwerkende kracht. Ze betalen nooit voorruit.

Maar omdat ze halverwege Augustus es al weer werk gevonden heeft zou dus als ze dus haar inkomsten opgegeven heeft, op 1/9 de uitkering verrekend worden met wat ze verdiend heeft in augustus.

Dus dan klopt het gewoon.
Laatst bijgewerkt door Absolem op 04-09-18 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 12:20

Relaxed schreef:
Op de "dan kan ze beter helemaal niks opgeven" ;) en je kunt ook gewoon normaal reageren.. :n


Misschien moet je zelf normaal reageren, dan krijg je een normale reactie.

Zoals je kan lezen, staat er dan kan ze beter helemaal niets opgeven, omdat er dan geen recht op een uitkering bestaat, en het UWV dan niets te maken heeft met inkomen. Dus wanneer er geen aanspraak wordt gemaakt op WW, welke fraude heb je het dan over??

Zoals de waard is...

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 12:22

Relaxed schreef:
Op de "dan kan ze beter helemaal niks opgeven" ;) en je kunt ook gewoon normaal reageren.. :n


Kijk, de hele quote :

Babsiej schreef:
Dan kan ze beter ook gewoon helemaal niets opgeven toch ? Dan gaat het UWV ook niets aan wat ze verdient etc, als ze geen uitkering ontvangt?


Als ze geen uitkering ontvangt... Joh als je bezig bent met frauderen enzo, zoek een ander topic.

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 12:25

Absolem schreef:
Wat ik apart vind. Hoe kan zij nu al haar uitkering ontvangen hebben als de aanvraag de eerste van de maand augustus heeft plaats gevonden. Het duurt enkele weken voor deze erkend wordt en dan zou je pas per 1/9 je eerste inkomsten formulier kunnen invullen en dan pas je eerste uitkering krijgen..

Dus de maand augustus zou ze nog op haar laatst verdiende loon teren.en begin september zou ze dan haar eerste maand uitkering krijgen. Het uwv werkt middels terugwerkende kracht. Ze betalen nooit voorruit.

Maar omdat ze halverwege Augustus es al weer werk gevonden heeft zou dus als ze dus haar inkomsten opgegeven heeft, op 1/9 de uitkering verrekend worden met wat ze verdiend heeft in augustus.

Dus dan klopt het gewoon.


Ze heeft nog niets ontvangen tot nu toe? Uitkering was binnen 3 dagen toegekend. Eerste formulier is dus ook net ontvangen en ingevuld en vandaar dat de vragen ook ontstonden. van 1-15 de periode waarin het recht op WW bestond heeft ze geen inkomsten gehad. Vanaf 15 aug is er geen recht meer op uitkering maar wel inkomsten. Hoe moet het worden opgegeven en hoe wordt het verrekend. Nu is sowieso 0 ingevuld omdat er nog geen salaris ook is ontvangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:28

Babsiej schreef:
Relaxed schreef:
Op de "dan kan ze beter helemaal niks opgeven" ;) en je kunt ook gewoon normaal reageren.. :n


Misschien moet je zelf normaal reageren, dan krijg je een normale reactie.

Zoals je kan lezen, staat er dan kan ze beter helemaal niets opgeven, omdat er dan geen recht op een uitkering bestaat, en het UWV dan niets te maken heeft met inkomen. Dus wanneer er geen aanspraak wordt gemaakt op WW, welke fraude heb je het dan over??

Zoals de waard is...


Heel simpel, waarschijnlijk moet ze namelijk ook over september nog gewoon haar inkomen doorgeven, doe je dit niet, gaan ze moeilijk doen.

Ik heb over april WW gehad en moest over Mei ook mijn inkomen nog weer opgeven, had ik in eerste instantie ook niet gedaan, want had het stopgezet en dacht dat het niet nodig was. Toen kreeg ik dus een brief dat als ik het niet deed ik mijn uitkering terug moest betalen..

Dus ik reageer volkomen normaal, vanuit mijn eigen ervaring ;)

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 12:30

Maar ik zei dus dan heeft ze sowieso geen recht op uitkering en hoeft ze dus inderdaad niets door te geven, ook al vervalt het recht van uitkering, ze ontvangt toch al 0.

En van fraude is gewoon nimmer sprake geweest, erg vervelend als dat gesuggereerd wordt.

Anoniem

Re: Mensen verstand van het UWV WW uitkering??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:33

Maar omdat ze wel al WW had aangevraagd, moet ze nu eenmaal dat traject van inkomen opgeven gewoon door en verrekend UWV alles. Dan zeggen dat je maar niks door gaat geven is gewoon niet slim. Ik noemde alleen de opties en consequenties.

Ibbel

Berichten: 49189
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:33

Wat je bedoelt Babsiej, is dat je vriendin de aanvraag WW gewoon in z'n geheel terugtrekt, zodat ze over augustus geen WW krijgt (ook niet voor 2 weken). Als dat kan, is dat wel simpel. Alleen, als ze toch deze baan weer kwijtraakt, kan ze niet op de eerdere toekenning terugvallen, en anders wel.

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:35

Babsiej schreef:
Absolem schreef:
Wat ik apart vind. Hoe kan zij nu al haar uitkering ontvangen hebben als de aanvraag de eerste van de maand augustus heeft plaats gevonden. Het duurt enkele weken voor deze erkend wordt en dan zou je pas per 1/9 je eerste inkomsten formulier kunnen invullen en dan pas je eerste uitkering krijgen..

Dus de maand augustus zou ze nog op haar laatst verdiende loon teren.en begin september zou ze dan haar eerste maand uitkering krijgen. Het uwv werkt middels terugwerkende kracht. Ze betalen nooit voorruit.

Maar omdat ze halverwege Augustus es al weer werk gevonden heeft zou dus als ze dus haar inkomsten opgegeven heeft, op 1/9 de uitkering verrekend worden met wat ze verdiend heeft in augustus.

Dus dan klopt het gewoon.


Ze heeft nog niets ontvangen tot nu toe? Uitkering was binnen 3 dagen toegekend. Eerste formulier is dus ook net ontvangen en ingevuld en vandaar dat de vragen ook ontstonden. van 1-15 de periode waarin het recht op WW bestond heeft ze geen inkomsten gehad. Vanaf 15 aug is er geen recht meer op uitkering maar wel inkomsten. Hoe moet het worden opgegeven en hoe wordt het verrekend. Nu is sowieso 0 ingevuld omdat er nog geen salaris ook is ontvangen.



Dat ze het niet ontvangen heeft betekend niet voor het uwv dat het niet verdiend is. Er vanuit gaande dat je vriendin een loonstrook heeft gehad, gezien ze weet wat ze verdiend heeft. Is dat het bedrag wat ze had moeten opgeven.

Het uwv kijkt niet naar afspraken tussen werkgever en werknemer het uwv kijkt alleen puur naar wat er verdiend is en dus wat er bekend is bij de belastingdienst.

Dus als ze nu nul ingevoerd heeft. En ze krijgt de volle mik kwa uitkering. Doet ze er verstandig aan om het bedrag wat ze verdiend heeft opzij te houden want dat gaat ze terug moeten betalen.

Ze doet er slim aan om alsnog het uwv te bellen en het aan te geven dat er wat mis gegaan is bij het opgeven van de inkomsten anders krijgt ze nog een boete ook.

Dat er geen salaris is uitgekeerd kan heel goed komen doordat veel bedrijven de eerste maand inhouden zodat als je werkeloos( zij het door ontslag dan wel niet door failliet gaan van het bedrijf)raakt je nog een maand geld hebt en je dus geen aanspraak hoeft te doen op je ww direct. MAAAAAAR, dat is een vermoeden hé? Om dat zeker te weten moet ze informeren bij haar werkgever.


Maar nogmaals. Dat zij haar salaris nog niet ontvangen heeft maakt het uwv geen zak uit. Been there namelijk.

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Re: Mensen verstand van het UWV WW uitkering??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 12:37

Loonstrook is ook nog niet geweest, het is geen maandloon maar een vierweken loon, dus beiden nog niet ontvangen nu. Ze heeft dit tevens in een bericht al gestuurd naar het UWV dat er nu 0 is opgegeven ivm de periode, en dat was sowieso geen probleem. Ze krijgt gewoon salaris en een specificatie maar dat is pas deze week, en de inkomsten zijn van het weekend dacht ik door gegeven. Zal haar adviseren om het sowieso apart te houden maar dat had ze zelf al gezegd, dat wat ze krijgt niet eens meer uit durft te geven.