Online geld verdienen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 13:39

Eigenlijk kon ik hier weinig over vinden via de zoekfunctie.

Sindskort ben ik weer begonnen met online filmpjes, websites en advertenties kijken in ruil voor geld. In het verleden heb ik vaak enquetes ingevuld, ook in ruil voor geld of cadeaubonnen.

Ik vroeg me af of er misschien meer Bokkers zijn die dit ook doen en wat hun ervaringen ermee zijn?

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 13:40

Hoe werkt dat dan?

_activeme

Berichten: 1138
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 13:51

Needje schreef:
Hoe werkt dat dan?


Daar ben ik ook wel benieuwd naar :j

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 13:54

Ik doe dit nog steeds af en toe via Euroclix, levert weinig op maar alle kleine beetjes zijn leuk haha.

Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 13:55

Ik kijk op dit moment via een platform minimaal 10 advertenties per dag. Daar krijg ik dan iedere dag een bedrag voor. Nadeel hiervan is dat je eerst zelf moet investeren hierin en daarna over je geïnvesteerde geld zo'n 20% verdiend.

Dit is geen topic om het platform dat ik nu gebruik te promoten en onder de aandacht te brengen. Ik was meer op zoek naar mensen die ook zoiets doen en wellicht elkaar helpen met tips and tricks.
Mocht iemand meer informatie willen, dan hoor ik dat graag via PB.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 13:55

Zie de link in mijn onderschrift :-)

Ik vul enquêtes in, klik op links in mails (met "fantastische" aanbiedingen die je vervolgens niet hoeft te kopen) en krijg wat clix (die weer om te zetten zijn in geld) bij aankoop van producten in bepaalde webwinkels.

Edit; het levert een klein zakcentje op, maar je hoeft ook niks te investeren. Via de link in mijn onderschrift kom je op de site van euroclix terecht en daar wijst de uitleg zich eigenlijk vanzelf :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-07-18 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 13:55

Ghostattack schreef:
Ik doe dit nog steeds af en toe via Euroclix, levert weinig op maar alle kleine beetjes zijn leuk haha.


O dat ken ik niet, is dat ook met advertenties kijken?

Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 13:58

Zijn jullie niet bang dat die links ook bepaalde virussen dragen?

Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 14:02

Maddoxx schreef:
Zijn jullie niet bang dat die links ook bepaalde virussen dragen?


Nou af en toe wel! Maar gelukkig kan ik zelf kiezen wat ik wel en niet aanklik. En als de link er gek uit ziet, dan sla ik die liever even over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:04

Maddoxx schreef:
Zijn jullie niet bang dat die links ook bepaalde virussen dragen?


Eigenlijk niet. Het zijn altijd links naar bekende websites/bedrijven, zoals wehkamp, bol.com, verzekeringsbedrijven etc :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:05

Het is niet direct geld verdienen, maar ik spaar ippies. Als je bij aangesloten webshops bestelt krijg je een x aantal ippies per euro besteding, hoeveel dat is verschilt per webshop. Die ippies vertegenwoordigen een waarde van €0,01. Bij elke bestelling spaar je automatisch en vanaf €5 aan punten kun je ze inwisselen voor cadeaus of cadeaubonnen van bijvoorbeeld bol.com, wehkamp of coolblue. Levert ongemerkt toch best een leuk zakcentje op, want ik bestel bijvoorbeeld alle dierenvoeding via zooplus, waar je dan punten over krijgt. Eens in de zoveel tijd wissel ik mijn punten in voor een waardebon en koop ik wat leuks voor mezelf :)

Daarnaast doe ik via panelwizard wat onderzoeken. Vind ik leuk om te doen en het levert daar nog wat op. Bij veel sites werd ik er halverwege uitgeknikkerd wegens te veel deelname of niet passend in de doelgroep, dan heb je een tiental vragen ingevuld en krijg je nog niks ^) Ik vind PW fijn, alleen jammer dat ik niet zo vaak uitnodigingen krijg :(
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-07-18 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:06

Naja, je kunt van die "veilige namen" natuurlijk ook goed gebruik maken door nét niet precies hetzelfde adres te pakken... Maar ik wil niet doemdenken, het was maar een gedachte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:08

Maddoxx schreef:
Naja, je kunt van die "veilige namen" natuurlijk ook goed gebruik maken door nét niet precies hetzelfde adres te pakken... Maar ik wil niet doemdenken, het was maar een gedachte!


Heb je zeker gelijk in :j Daarom gebruik ik ook alleen een grote club als euroclix, voelt toch een stukje veiliger :) Zij hebben gewoon een samenwerking met die bedrijven.

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:21

Ik ben ingeschreven bij een website die enquêtes afneemt per e-mail en per beantwoorde vraag verdien je 10 cent. Echt vlug gaat het niet, maar ik zag laatst dat ik in de jaren dat ik het gebruik (stuk of 5) in totaal toch 83eu heb verdiend :)
Als iemand de link wil stuur me een pb’tje, als je het via mijn link doet krijgen we allebei een euro :D
Laatst bijgewerkt door 95Ellen op 04-07-18 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordjes

Berichten: 12034
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:23

Ik doe al jaren mee aan gfk enquêtes invullen en de punten worden omgezet in kadobonnen. Heb bijna 10.000 punten inmiddels.

Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 14:32

Even op de website van Euroclix gekeken, ziet er leuk en betrouwbaar uit. Ga dat toch ook maar eens proberen!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:35

Meld je aan via de link van iemand anders, dan krijgt die ook nog een bonus voor het aanbrengen van jou.

Ik doe al jaren bij een aantal sites mee.
Ben bij een aantal die mij echt te traag gingen wel gestopt.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:40

Ik vul met enige regelmaat enquêtes in bij invotes en Kantar. Levert me bol.com bonnen op. Gaat niet altijd even snel, maar gemiddeld heb ik bij beide 10 euro per half jaar.
Mijn ervaring is wel dat als je vaker en sneller enquêtes invult (met name invotes heeft regelmatig al genoeg respondenten als je niet vrijwel meteen op de link klikt), dat je ook vaker enquêtes aangeboden krijgt en dus sneller je bonnen bij elkaar spaart. Bij beide krijg je per scherm punten.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 15:02

Ik heb een tijd enquetes ingevuld, en kon elke 2 jaar een bol.com cadeaubon verzilveren van geloof €20. Dus een tientje per jaar. Na 4 jaar ben ik er mee gestopt.

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 15:05

Als ik die bedragen hierboven lees, dan breng het omgerekend naar de tijd die je eraan besteedt toch eigenlijk niets op? Dan laat je toch misbruik van je maken?

Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 15:09

Boras schreef:
Als ik die bedragen hierboven lees, dan breng het omgerekend naar de tijd die je eraan besteedt toch eigenlijk niets op? Dan laat je toch misbruik van je maken?


Bij sommige platforms levert het inderdaad weinig op. Maar het kost mij weinig moeite en tijd, vindt het leuk en ik kan zolang ik bezig ben in elk geval geen geld uitgeven :j

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 15:11

Als je je daarbij maar wel realiseert dat anderen in de tussentijd wel aan je verdienen.

Veel klik plezier :)

fjordjes

Berichten: 12034
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 15:16

Bij gfk krijg je de ene keer 100 punten voor een enquête en de andere keer wel 700 ofzo. Dat verschilt per enquête. Vanaf 2000 punten kun je je punten inwisselen voor kadobonnen. Ik heb nu bijna 10.000 punten en dat is omgerekend 50 euro. Heb ik denk ik een half jaar over gedaan. Vind zelf gfk erg makkelijk en een fijne organisatie.

Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 15:23

Boras schreef:
Als je je daarbij maar wel realiseert dat anderen in de tussentijd wel aan je verdienen.

Veel klik plezier :)


Dat realiseer ik me zeker en dat vind ik ook totaal niet erg. Ik hou er tenslotte zelf ook geld aan over, anders zou ik het niet doen!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 15:37

Nav dit topic heb ik me zonet aangemeld bij Euroclix. Moet alleen nog een beetje uitvogelen hoe het precies werkt :=
Als ik het goed begrijp kan je dus aankopen doen bij de aanbieders (online), en daarop ontvang je zoveel % aan clix?