Beetje een vreemde titel wellicht, maar ik wist niets anders te verzinnen.
Vandaag ben ik begonnen met de 4 jarige niveau 4 opleiding verpleegkunde, middels de BBL leerweg.
Mijn werkgever zal mijn boeken dus betalen voor deze opleiding, nu blijkt dat we slechts 3 kleine boeken voor het hele jaar hebben.
Echter is er behoorlijk wat veranderd en gaat nu bijna alle leerstof middels de laptop/notebook.
Vooraf heb ik hierover geen informatie gekregen, niet vanuit school en niet vanuit mijn werkgever. Deze laptop of andere divice ben je dus verplicht iedere dag mee te nemen omdat je online modules krijgt waarmee je in de lessen gaat werken.
Nu wil het zo zijn dat ik zelf helemaal geen laptop/notebook oid heb en ik vind het nog een vrij prijzig kostenplaatje om even 123 aan te schaffen (geld heb ik niet zo even liggen).
Ook is het niet mogelijk om een laptop van school te huren/lenen.
Is het een vreemde situatie om hierover met mijn werkgever om tafel te gaan, of zij mogelijk een (mini) laptop/notebook willen financiëren of om te vragen of hier een regeling voor mogelijk is?
Anders de werkgever voor de software proberen te laten betalen en jij de laptop? Of 50/50 of dat jij hem 'leent' en na je studie weer terug geeft.