website laten bouwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-18 12:28

Beste bokkers,

Ik zie het bos niet meer door de bomen. Graag wil ik een website laten bouwen die er professioneel uit ziet met verschillende tabbladen en foto's van de te boeken artiesten.
Ook moet de site een boekingssysteem hebben en makkelijk zelf aan te passen zijn.
Ik wil niet dat hij eruit ziet alsof ik hem zelf gemaakt hebt.

Aan welke prijs moet ik denken?

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:42

Denk zeker wel een paar 100 euro. (een kennis van mij maakt sinds kort websites daar staan wel een aantal prijzen op). Dan kun je altijd eens vergelijken.

https://www.vdcw.nl/#prijzen

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 22:32

ja nu kom ik overal uit rond de 2500 euro, ik vraag mij af of iknergens een beginnende website bouwer kan krijgen voor wat minder

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 00:46

Misschien dat je iemand kan vinden die mediavormgeving of iets in die richting studeert. Vaak zijn studenten goedkoper met het uitvoeren van dat soort opdrachten en krijg je toch iets heel professioneels!

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 11:34

Furrow schreef:
ja nu kom ik overal uit rond de 2500 euro, ik vraag mij af of iknergens een beginnende website bouwer kan krijgen voor wat minder





Komt je met pakket zilver niet uit te voeten das 800 euro? Als je contact opneemt en je wensen voorlegt dan zal er vast een offerte te maken zijn. ( Misschien met een paar extra's dat je voor 1200 klaar bent ? Ik heb geen flauw idee door..ben geen IT/Website mens). Al lijkt het mij dat je met 800 ook al een eind op weg bent (pakket zilver).

Maar vragende mensen kunnen geholpen worden toch

_Charlot
Berichten: 1266
Geregistreerd: 19-09-13

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 11:41

Kun je hier zelf niet mee aan de slag.

Via Webnode, kun je een gratis website bouwen.

Misschien dat je hier zelf eens wat mee kan doem, om te zien wat je nou precies wilt.
( Deze website werkt heel simpel )

Maar dit kun je met betaalde pakketten uitbreiden!

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 11:42

Ik heb mijn website laten bouwen door een handige knul die de prijzen ook nog niet hoog heeft liggen, ook nog geen groot portfolio. Maar hij kan veel :j
Kijk eens op Congreats.nl

En het belangrijkste voor mij- het wordt direct geregeld als ik ergens een probleem heb, tot nu toe binnen tien min! Hou daar ook rekening mee. Je website moet niet alleen gebouwd worden, maar er kan ook altijd iets gebeuren.

Ik weet niet wat hij vraagt, heb de mijne voor een schijntje. Je kan altijd om de tafel gaan zitten en uitleggen wat je zoekt, dan kan hij een behoorlijke schatting maken!

Marktconform zou ik zeggen, kosten rond de 2500 is echt geen gekke prijs. Minder dan 1.000 zou ik er niet aan uitgeven, goedkoop is dan vaak duurkoop. Zelfs dan heeft de bouwer zeg 1 a 1,5 week tijd; inclusief layout, bouwen, extra systemen, testen, aanpassen en aanpassen na jouw feedback.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 11:50

Wat bedoel je met een boekings systeem? dat je klanten bestellingen kunnen plaatsen?

Zoja raad ik squarespace aan. Als je een beetje handig bent kan je dit zelf. Kost 17euro per maand, maar dan krijg je er wel support bij als er iets niet werkt, of je wil wat veranderen en weet niet hoe.

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 12:30

Nirvana_ schreef:
Ik heb mijn website laten bouwen door een handige knul die de prijzen ook nog niet hoog heeft liggen, ook nog geen groot portfolio. Maar hij kan veel :j
Kijk eens op Congreats.nl

En het belangrijkste voor mij- het wordt direct geregeld als ik ergens een probleem heb, tot nu toe binnen tien min! Hou daar ook rekening mee. Je website moet niet alleen gebouwd worden, maar er kan ook altijd iets gebeuren.

Ik weet niet wat hij vraagt, heb de mijne voor een schijntje. Je kan altijd om de tafel gaan zitten en uitleggen wat je zoekt, dan kan hij een behoorlijke schatting maken!

Marktconform zou ik zeggen, kosten rond de 2500 is echt geen gekke prijs. Minder dan 1.000 zou ik er niet aan uitgeven, goedkoop is dan vaak duurkoop. Zelfs dan heeft de bouwer zeg 1 a 1,5 week tijd; inclusief layout, bouwen, extra systemen, testen, aanpassen en aanpassen na jouw feedback.



Mijn kennis (even gevraagd) vond 2500 ook een goede deal. (gaat toch veel tijd in zitten). Ook om de website zo te maken met het boekingssysteem en het makkelijk zelf bij te houden.

Kaaaren
Berichten: 3985
Geregistreerd: 02-04-07

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 12:33

Ik bouw professionele websites en heb al veel voor bokkers gemaakt.
Als je mij een iets gespecificeerde email stuurt dan kan ik je wel een offerte voor je opmaken.

borgersmedia.nl

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78510
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 10:44

Voor de vereniging hebben we een website laten maken bij Vrijdagonline. Waren een stuk goedkoper als de 2500 die je noemt, alleen dus geen boekingsysteem. Geen idee wat de meerwaarde daarvan is, maar ik verwacht niet een 2000 euro.

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-18 12:19

Ik heb ook nagedacht en ik laat het boekingsysteem voorlopig vallen. Ik heb een voorbeeldwebsite dat ik via pb kan sturen die heel hard lijkt op wat ik wil en ik kan gewoon niet geloven dat het zoveel moet kosten. Ik ga eens kijken naar zelf maken maar bzn bang dat het hele proffesionele dan wegvalt

Hutcherson

Berichten: 7350
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:50

Gewoon zelf doen via jimdo.
Ik heb hier mijn bedrijfspagina ook gemaakt. Als je een goed logo hebt kun je alles maken op je website wat je wilt met templates. Mooie fotos toevoegen en goede beknopte tekst.
Zelf doen vind ik persoonlijk altijd veel accurater en persoonlijker dan iemand die erbuiten staat.

Kost je 55€ en er zit een emailadres bij naar keuze. Tevens meer emailadressen bij te kopen voor 1 euro per maand.

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:01

Houd er ook rekening mee dat als je een website laat bouwen, dat de it'er ook tijd besteed aan het checken of je website er op allerlei platformen netjes uit ziet. Denk aan verschillende browsers voor op de pc (chrome, firefox, internet explorer, safari) en daarnaast voor op smartphones.
Vroegah toen ik nog eens zelf een website heb gebouwd, bleek dat daar heel veel tijd in ging zitten. Elke browser laat dezelfde website net anders zien en het is zo lelijk als je tekst precies van het beeld af valt oid.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:06


Anoniem

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:35

Ik zou het minus het boekingssysteem voor rond de 1600 excl. kunnen doen gok ik.
Ligt een beetje aan je wensen, wat je voor ogen hebt etc.

_Deco_
Berichten: 848
Geregistreerd: 21-03-04

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:49

Ik heb je een pb gestuurd :)

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:59

Ik heb een thema gekocht bij wordpress en zelf twee sites gebouwd. Kost wat tijd om alles uit te zoeken, maar is prima te doen. Installatie kan gewoon via voorbeeld YouTube filmpjes en het bouwen is een kwestie van uit gaan proberen.
De ene heb ik in 2 dagen gemaakt, de ander is wat uitgebreider en heb ik denk ik 1,5 week aan besteed.

tengeltje11
Berichten: 7137
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 14:07

hier via yoomla een eigen site gebouwd.

kende er de botten van,maar toch gelukt om een mooie site in elkaar te steken.
http://www.unitas.bz/

ik denk dat ik een week of 2 bezig geweest ben met het leren van de basis dingen om een site via yoomla te maken(enkel 's avonds wel te verstaan),en daarna nog een weekje ofzo bezig geweest met effectief de site te maken zoals hij moest worden.

heeft me niets gekocht,enkel domeinnaam enzo,maar die was er al,enkel de site moest vernieuwd worden.

Hutcherson

Berichten: 7350
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 01:33

mirriezz schreef:
Houd er ook rekening mee dat als je een website laat bouwen, dat de it'er ook tijd besteed aan het checken of je website er op allerlei platformen netjes uit ziet. Denk aan verschillende browsers voor op de pc (chrome, firefox, internet explorer, safari) en daarnaast voor op smartphones.
Vroegah toen ik nog eens zelf een website heb gebouwd, bleek dat daar heel veel tijd in ging zitten. Elke browser laat dezelfde website net anders zien en het is zo lelijk als je tekst precies van het beeld af valt oid.


Dit kun je met jimdo zelf checken door het tablet of smartphone icoontje aan te klikken. Dan zie je wat je op een telefoon of tablet ziet. Andere browsers kun je zelf checken.

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:19

RoyceMack schreef:
mirriezz schreef:
Houd er ook rekening mee dat als je een website laat bouwen, dat de it'er ook tijd besteed aan het checken of je website er op allerlei platformen netjes uit ziet. Denk aan verschillende browsers voor op de pc (chrome, firefox, internet explorer, safari) en daarnaast voor op smartphones.
Vroegah toen ik nog eens zelf een website heb gebouwd, bleek dat daar heel veel tijd in ging zitten. Elke browser laat dezelfde website net anders zien en het is zo lelijk als je tekst precies van het beeld af valt oid.


Dit kun je met jimdo zelf checken door het tablet of smartphone icoontje aan te klikken. Dan zie je wat je op een telefoon of tablet ziet. Andere browsers kun je zelf checken.


Het platform van Jimdo zal (net als wordpress en andere platforms) zo geschreven zijn dat het in elke browser goed past, gezien ze van tevoren kaders voor je aanbieden etc. Dus dan kun je het heel makkelijk checken.
Een it'er die een website vanaf 0 bouwt, heeft natuurlijk niet diezelfde basis als Jimdo en zal even wat tijd kwijt zijn om dit soort dingen te perfectioneren voor jouw persoonlijke website. Die uurtjes betaal je wel aan een prof natuurlijk

NikkiB1991

Berichten: 205
Geregistreerd: 21-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:29

Ik heb mijn website ook via Jimdo gebouwd, en vind deze er zeker niet amateuristisch uit zien, al zeg ik het zelf. Ik was daar in het begin ook bang voor, maar het werkt fijn en ven blij met het eindresultaat. Ook uitgebreide formulieren en andere extra's zijn eenvoudig in de bouwen. Voor mijn logo, bedrijfskleding, flyers etc. maak ik gebruik van de diensten van Sign95, http://www.sign95.nl.

Mijn website is https://www.nbequinesupport.nl
Past automatisch aan aan mobiel, tablet of pc. Misschien wel leuk om op pc en mobiel te kijken, zodat je ook ziet hoe deze wordt aangepast.

nps
Berichten: 1984
Geregistreerd: 12-09-11

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:52

Inderdaad gewoon Jimdo oid kiezen. Wil je een beetje een fatsoenlijke website die je zelf kan beheren inc. een eigen ontwerp kost de -goedkopere- pro al snel 2500. Bij het bouwen van een boekingsysteem komt heel wat kijken aan bouwen en testen , al helemaal als je zelf ook wil betalen (boekingstatussen, automatische e-mail afhandeling, opvolgen, boekingen beheren). Kijk of er online diensten beschikbaar zijn die voldoen aan je wensen op het gebied van boeken. Alles wat gebouwd en getest moet worden kost geld.

Hutcherson

Berichten: 7350
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: website laten bouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 15:17

Wat ik merk bij collegas die hun website via een websitebouwer heeft laten maken. Als zij een nieuwe foto of stukje tekst erop willen, hoor ik ze altijd zeggen dat ze dat binnenkort even door moeten geven aan de bouwer. Mijn website is helemaal door mij gebouwd en kan het ieder moment aanpassen naar wens. Klik en go.
Niks doorgeven aan de bouwer, niks teksten met bewoordingen die ik nooit zelf zou gebruiken. Gewoon zelf doen.