.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Na 7 jaar weer naar school..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:52

Lastig hoor, ik vind het namelijk een grenzeloze opmerking en ik snap best heel goed de weerstand. Maar ja, jij bent ook maar een mens en je stuurde het per ongeluk verkeerd.

Ik zou mijn excuses aanbieden en het laten overwaaien. Niet vuur met vuur bestrijden.

En ook als je merkt dat mensen je ontwijken...Laat maar gaan. Dat zijn dus geen vriendschappen, verwacht er niks van.

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 21:47

Bedankt beide.
Ik had niet gezegd dat ik het per ongeluk de verkeerde app in stuurde, maar wel dat ik het niet zo gemeen bedoeld had en dat ik de reactie wel wat overdreven vond. Nadat het plaatje van de popcorn kwam en er daar weer mensen op in gingen heb ik geantwoord er niets meer over te zeggen en ze een fijne schooldag gewenst. Hierna bloedde het dood.
Heel de week is er nog in de app gesproken over vanalles betreffende school. Deze avond heb ik er een schoolgerelateerde vraag in gesteld (ik kon niet inloggen op het portaal dus of meerdere hier last van hadden) en betreffende persoon (met de wens om nooit kinderen te krijgen) reageerde er als enige op met een gif plaatje, zo 1 met iemand die kijkt van 'ach heb je haar ook weer'.
Eigenlijk snijd het me nu wel, maar heb even geen idee hoe hier het beste mee om te gaan. Heb maar niet gereageerd, maar het zit wel in mijn hoofd.
Morgen zal ik mijn klas voor het eerst weer zien na ongeveer anderhalve week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 22:21

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 19:40

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 22:17

Annet_Dottie schreef:
Hoe is het gegaan vandaag, Gowlan?

Hier weer prima, merk wel nu ik me wat los trek van het zelfde groepje dat er ook meer zijn die best aardig zijn als je ze beter leert kennen, vandaag bijvoorbeeld in de pauze heerlijk zitten kletsen met iemand die best wel pittig is en daardoor had ik haar nog niet echt toegelaten ofzo maar wel goed gesprek gehad over familie, alleen wonen, relatie etc.
Ik heb deze week afwas dienst dus sta bijna de hele dag in de spoelkeuken, het was wel erg leuk want wij runnen dus de bedrijfskantine dus lunch daar is van 11:30 tot 13:30 en vanaf 13:30 gaan we dan allemaal onze schoonmaak taken doen, dan komt de kar met dienbladen etc uit de kantine normaal dus al bij mij in de spoelkeuken maar nu had ik die rond 1 uur al opgehaald en daarna om 20 over 1 nog eens en alles er dus al door toen de helft van de groep terug kwam van pauze (ene groepje heeft van half 12 tot half 1 pauze andere van half 1 tot half 2).
Toen wou dus iemand de kar voor mij ophalen en kwamen ze met een verbaasd hoofd terug de spoelkeuken in met huh heb je alles er al door? Uh ja.
Huh hoe dan?! Nou gewoon door werken en korter pauze nemen _O-
Dus daar moest ik stiekem wel om lachen dat het nu eigenlijk dubbel zo snel ging als normaal :P

Fijn dat het bij jou wel weer prima gaat!
Ik heb een vreselijke nacht en ochtend gehad, relatie met de wc pot :+
Weet niet of het ligt aan dat het heerst, spanning en/of jetlag die nog aanwezig is.
Ik ben dus niet op school geweest vandaag. En morgen hebben we vrij gekregen :D dus hoef maar 3 dagen deze week op school te zijn. Wel app contact gehad met 4 andere klasgenoten om het huiswerk door te krijgen en uitleg over bepaalde verslagen. Ook moest ik 2 medestudenten vinden die een verslag van mij beoordelen en moet ik verslagen van 2 medestudenten beoordelen, die mensen heb ik vandaag hiermee ook gevonden dus dat is gelukkig geregeld. :)
En verder heb ik vragen gekregen over hoe de vakantie was en eigenlijk gewoon heel fijn en lief.
Dus dat geeft wel wat rust.
Ook dat er over de laatste app heen gepraat is door anderen, dus dat zie ik niet meer als eerste staan als ik die groepsapp open haha. :+

Maar ik ben benieuwd dus, voor nu zie ik geen noodzaak betreffende persoon te contacten.
Denk dat ik dit wederom dood zal laten bloeden. Mocht er hierna eens iets voorvallen dan hoop ik dat het op een geschikter moment gebeurd waarbij ik diegene direct face to face kan aanspreken.
Merk wel dat een nachtje slapen soms echt kan werken om dingen een beetje los te laten :')

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: Na 7 jaar weer naar school..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:59

Wat hebben jullie lange schooldagen, ik heb maandag en dinsdag van 14:15 tot 17:15 en woensdag en donderdag van 10:15 tot 17:15. Soms op dinsdag mentoraat en dan beginnen we om 12:30. De vrijdag zijn we vrij. :D
Bij ons wordt er rekening gehouden met moeders, daarom zijn onze tijden zo prettig.

Mijn klas is een hele fijne klas, veel verschillende mensen, maar je voelt je welkom en geaccepteerd. We moeten veel presentaties geven, maar wanneer dit een keer niet helemaal lekker loopt, krijg je op een eerlijke manier feedback en proberen ze je zo te helpen dat je je weer kunt herpakken en verder kunt gaan.

Nu ruim 1.5 week vakantie en daarna alweer toetsweek. :x

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:32

Ik denk dat het bij mij komt omdat we slechts 20 weken les hebben en daarna nog maar 1 dag per week (van 08:30-17:15).
Moet zeggen dat we wel veel coulante docenten hebben. Gister om 14:00 uit ipv 15:45 en vandaag om 11:45 uit ipv 15:45 :)
Dit zal dan weer komen omdat we hard door de stof gegaan zijn en na de herfstvakantie hebben we onze toetsen en ijk momenten. Dus is ook niet vanzelfsprekend maar wel prettig!

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: Na 7 jaar weer naar school..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:50

Dat is wel heel fijn, vooral dat jullie snel door de stof heen gaan. Gisteren hadden we een pitch en daarna mocht ook iedereen gaan en hadden we om 16:00 uur al vakantie.

Ga je dan op stage of....?
Wij gaan pas na de mei vakantie op stage en dan 30 weken 3 dagen per week. De andere dagen zijn we op school en krijgen we nog les. Wel schijnt dat erg pittig te worden en heb ik me laten vertellen door docenten dat we dan wel van 08:30 tot 17:15 op school zitten. We zien wel. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 20:05

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:37

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Hygge
Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-06-11

Re: Na 7 jaar weer naar school..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:54

In de herfstvakantie gelden dezelfde regels als normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:22

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Hygge
Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-06-11

Re: Na 7 jaar weer naar school..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:26

Heb je weekOV?

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 22:08

Annet_Dottie schreef:
Hygge schreef:
In de herfstvakantie gelden dezelfde regels als normaal.


..dus hij is geldig? :x


Hij is inderdaad geldig als je weekov hebt.

https://duo.nl/particulier/ov-en-reizen ... reizen.jsp

Alleen in de zomervakantie en op bepaalde feestdagen is je reisproduct niet geldig, dan geldt een korting van 40%
Net zoals in de weekenden (als je week ov hebt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:02

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 19:46

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Na 7 jaar weer naar school..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 22:09

Fijn bericht TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:03

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 00:30

Afbeelding

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Na 7 jaar weer naar school..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:31

Ho stop! Je zit tegen de kerstvakantie aan, logisch dat je er even doorheen zit. Maar niet meteen in die negatieve spiraal gaan zitten, daar ben je te slim voor.

Schrijf even puntsgewijs op waar je nu tegenaan loopt, dat maakt het voor jezelf overzichtelijk en samen pakken we het dan punt voor punt aan. Geen zorgen vrouw, we doen het samen.

Je kunt het!

Movement

Berichten: 1535
Geregistreerd: 01-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 14:47

Heb je misschien last van winter depressies? Ik heb daar zelf heel erg last van. De donkere dagen komen er weer aan en alles zit dan tegen! Hoe ik het opgelost heb is door extra vit D in te nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:58

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Movement

Berichten: 1535
Geregistreerd: 01-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 15:17

Goed bezig! Mooie cijfers ook, mag je erg trots op zijn!

daffieduck83

Berichten: 1748
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: Na 7 jaar weer naar school..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 15:29

Goed bezig. Fijn dat je nu ook een stukje rust kan vinden. Van een hele dag bezig zijn, mag je best moe zijn, maar je hebt ook lichamelijke en geestelijke ontspanning nodig.

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Na 7 jaar weer naar school..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:54

Top van je cijfers :D

Heb even je topic doorgelezen. Ik werk zelf in de bedrijfscatering en wist niet dat er een opleiding voor was :P

Als je vragen hebt voor examens of iets mag je wel pb sturen. Werk nu bijna 3 jaar in de bedrijfscatering :)