laat ik mezelf even voorstellen, ik ben nieuw hier
ik ben een 16 jarig meisje woonbaar in Nederland. ik heb 2 eigen rijpony's en een aantal shetlanders. dit topic gaat echter over iets heel anders dan paarden. namelijk werken bij een supermarkt.
ik moet toegeven dat ik heel onzeker ben en zelfs tegen een sociale angst aan zit, dit maakt het heel lastig om alles op een rijtje te houden dus wees niet te streng voor me omdat ik dit hier vraag
het zit zo: 2 weken terug heb ik een online vacature ingevuld om bij de supermarkt te gaan werken, vorige week vrijdag (13 juli) werd ik op gesprek gevraagd en ben ik direct aangenomen bij de broodafdeling (veel contact met klanten, eng!)
vandaag ben ik daar heen gegaan om kleren te passen en nog maar wat praktische vragen gesteld maar nu kom ik erachter dat ik heel wat vergeten ben door de spanning dus vraag ik het hier.
- de afspraak was eigenlijk om aanstaande zaterdag (21 juli) al te beginnen maar mijn kleren zijn er nog niet en daarnaast is mijn contract geloof ik nog niet afgerond?
kan iemand me uitleggen hoe dat werkt? want ik heb wel al heel mijn gegevens ingevuld enzo, maar hoe krijg je dat contract?
ik moet even bellen van de vrouw aan de service balie maar dat durf ik echt niet, iemand die weet wat ik moet zeggen?
- ook vroeg ik me nog even af hoe het werkt als ik ongesteld ben? ik ben de eerste 2 dagen altijd redelijk heftig en mag ik dan gewoon altijd even naar de wc gaan?
- broodafdeling gaat normaal op zaterdag om 06:00 al beginnen, tot hoelaat werk je dan meestal? want de hele dag houd ik gewoon niet vol
en ervaringen van mensen die werken op de broodafdeling zijn zeeeer gewenst
met vriendelijke groet, mij
(Awkwarddd). Maar, hoe langer je er werkt, hoe meer mensen je leert kennen, en hoe makkelijker het gaat. Al het begin is moeilijk, en er zijn altijd mensen die dat niet lijken te begrijpen, maar geloof me, de meeste mensen leggen alles gewoon goed uit, als je maar vragen stelt en niet zomaar aanklooit! Ik ben zelf in die tijd enorm uit mijn schulp gekropen, als je eenmaal je plekje hebt gevonden komt het allemaal goed
ben erg benieuwd hoe het jou gaat bevallen!