Wat is de maximale temperatuur om te werken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 22:10

Deur open laten en afzuiging aan? Als het zo benauwd is dan is wassen aan de kraan toch fijner? Ik zweet mij rot na en douche, maar ben dan ook erg vies dus moet douchen, de oudjes toch niet?

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 22:24

Indestal schreef:
Deur open laten en afzuiging aan? Als het zo benauwd is dan is wassen aan de kraan toch fijner? Ik zweet mij rot na en douche, maar ben dan ook erg vies dus moet douchen, de oudjes toch niet?


Ze liggen als ze wakker worden al voor pampus op bed voor de ventilator. Worden nu meestal op bed gewassen tenzij ze wel graag willen douchen.
Sowieso worden ze gedouched als ze dat willen maar de meesten vinden, ook zonder hitte, 1a2a3x genoeg in de week.

Sara18

Berichten: 221
Geregistreerd: 06-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 23:27

verootjoo schreef:
Indestal schreef:
Deur open laten en afzuiging aan? Als het zo benauwd is dan is wassen aan de kraan toch fijner? Ik zweet mij rot na en douche, maar ben dan ook erg vies dus moet douchen, de oudjes toch niet?


Ze liggen als ze wakker worden al voor pampus op bed voor de ventilator. Worden nu meestal op bed gewassen tenzij ze wel graag willen douchen.
Sowieso worden ze gedouched als ze dat willen maar de meesten vinden, ook zonder hitte, 1a2a3x genoeg in de week.


Als hier de mensen graag willen douchen wie ben ik dan om nee te zeggen? Ik bied de mensen zorg welke ze nodig hebben. Al moet dit inderdaad voor de cliƫnten medisch haalbaar zijn. Douchen kan voor sommige ook een hele inspanning zijn en ook dan laat ik het achterwege omdat het niet medisch verantwoord is.
Maar iemand welke bijvoorbeeld heeft liggen baden in het zweet en graag in de ochtend even lekker onder de douche wilt afspoelen kan ik niet weigeren.

xJennifx

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:11