Zoek dus al een tijdje een baantje om geld te verdienen om wat meer met paardrn te kunnen doen, en ook wat andere dingen. Heb nu eens in de week les, maar eens in de zoveel tijd vind ik het ook wel leuk om eens een buitenritje te maken bij een andere stal of een extra lesje te nemen, wat nu niet mogelijk is vanwege geldtekort. Ben bijna vijftien jaar.
Maar mij lijkt een baantje bij een supermarkt of een krantenwijk persoonlijk best saai

Kwa ervaring heb ik niet zo veel, denk ik persoonlijk. Ik rijd 1 keer in de week paard, maar heb ook wel eens meegeholpen op de manege voor een dagje, voor school en ook voor de lol, zoals met een dagje voor kleine kinderen. Stalhulp lijkt me geen optie, aangezien onze mini manege al een stuk of zeven of meer stalhulpen heeft, en ik niet echt veel ervaring heb of zo.
Heb ook om te kijken of ik het leuk vond, twee keer een dagje 'snuffelstage' gedaan bij een diernarts, beviel me erg goed en heb daar veel nieuwe dingen geleerd (denk aan hoe je een dier het beste kunt vasthouden, hoe sommige dieren zich verdedigen). En tot slot heb ik ook een dagje bij een schaapskooi gelopen voor school

Heeft iemand tips voor een mogelijk baantje?
(zal waarschijnlijk toch supermarkt vakken vullen maar ik dacht, kan het toch altijd proberen he?