Online geld verdienen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 16:19

Boras schreef:
Als ik die bedragen hierboven lees, dan breng het omgerekend naar de tijd die je eraan besteedt toch eigenlijk niets op? Dan laat je toch misbruik van je maken?


Misbruik vind ik een beetje een zwaar woord. Het kost me zo minimaal tijd, dat het echt voelt als een cadeautje als ik weer een bedragje bij elkaar heb :D


billionache schreef:
Nav dit topic heb ik me zonet aangemeld bij Euroclix. Moet alleen nog een beetje uitvogelen hoe het precies werkt :=
Als ik het goed begrijp kan je dus aankopen doen bij de aanbieders (online), en daarop ontvang je zoveel % aan clix?


Klopt, via de site van euroclix doorklikken naar de website van de aanbieder en dan krijg je vanzelf clix als je iets bestelt (en niet terugstuurt). Die clix krijg je meestal wel pas een tijdje later, ze verschijnen dus niet direct op je overzicht.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 16:21

Dus bij Euroclix moet je geld uit geven bij een web shop wil je clix ontvangen?

Ghostattack

Berichten: 11245
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 17:34

Nee hoor, je kan ook op mailtjes klikken en enquêtes invullen. Daar haal ik de meeste clix uit :)

Anoniem

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 18:00

Wat @Ghostattack zegt :j

De "korting" die je krijgt bij webshops ( tussen " omdat je het in clix terugkrijgt, niet direct van je betaalbedrag af) zie ik als leuke extra als ik toch al iets wilde bestellen, ga er echt geen geld aan uitgeven, dat kan écht niet uit.

moonsparkle
Berichten: 21748
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 18:10

Ik ben ook lid van euroclix, ik zat eerst op heel veel van dat soort sites maar euroclix leverde het meeste op dus dat is de enige duur ik heb gehouden. Daarnaast schrijf ik ook artikelen voor internet.

Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 08:20

Gisteren ook mijn eerste clixs verdiend. Moet het ook nog een beetje uitvogelen. Maar hoop gauw iets te gaan bestellen op één van de aangesloten webshops. Is toch leuk zo'n extraatje!
Vanaf welk bedrag kun je clixs laten uitbetalen?

Ghostattack

Berichten: 11245
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 09:14

Vanaf 1.000 clix, maar hoe meer clix hoe beter de koers.. Meer geld dus :+ Ik sta nu op bijna 8.000 clix maar wil tot de 10.000 gaan want dat levert meer op. In totaal €400 euro laten uitbetalen sinds ik ermee begonnen ben.

Iris82

Berichten: 39854
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 09:17

Ik heb QuickThoughts op m'n telefoon waarbij je enquêtes in kan vullen om een Bol.com cadeaukaart te verdienen. Krijgt 50 cent per enquête.

plutolover

Berichten: 11706
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 09:25

ik zit ook bij euroclix

tip: ga geen vragenlijsten/onderzoeken via je telefoon in vullen want dan krijg je geen punten.. nu al paar keer mee gemaakt. kon wel invullen maar op het einde alleen wit beeld. en geen punten heb euroclix nu maar over gemaild..

Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 11:14

Ghostattack schreef:
Vanaf 1.000 clix, maar hoe meer clix hoe beter de koers.. Meer geld dus :+ Ik sta nu op bijna 8.000 clix maar wil tot de 10.000 gaan want dat levert meer op. In totaal €400 euro laten uitbetalen sinds ik ermee begonnen ben.


Hoelang doe je het ongeveer?

Dorus

Berichten: 13221
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:41

plutolover schreef:
ik zit ook bij euroclix

tip: ga geen vragenlijsten/onderzoeken via je telefoon in vullen want dan krijg je geen punten.. nu al paar keer mee gemaakt. kon wel invullen maar op het einde alleen wit beeld. en geen punten heb euroclix nu maar over gemaild..

Dat kan bij InVotes en Kantar wel. Ik doe de meesten op m’n telefoon. Soms werkt dat niet door de aard van de enquête, maar dan staat dat er in de mail bij.

plutolover

Berichten: 11706
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 08:57

vraagje.

heeft iemand die euroclix gebruitk, wel eens mee gemaakt dat je punten van een bestelling krijgt. Terwijl je nooit een bestelling heb gedaan? ook geen mail bevestiging van een bestelling?

heb nu van mediamarkt en body & fit shop. Enige wat ik keer gedaan heb is op de mail geklikt voor 1 punt.

ik hoop niet dat ik opgelicht wordt door 1 of ander iemand.. heb euroclix al een mail gestuurd

heb dit nog niet eerder gehad

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:37

Ik gebruik InVotes. Die enquetes duren vaak maar twee minuten en ik heb in twee maanden al bijna 10 euro verdiend. Vind ik toch de moeite :D

Dorus

Berichten: 13221
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:56

Invotes is denk ik heel erg afhankelijk van in welke doelgroep je zit. Ik heb meestal maar 2 keer per jaar een tientje. Laatste tijd heel weinig enquêtes van hun ontvangen.

mvdbijl

Berichten: 3676
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 14:15

Sorry maar 2x per jaar een tientje?

Daarvoor geef je veel informatie, loopt je oc kabs om virussen binnen te halen, verkopen ze waarschijnlijk jouw enailadres voor veel andere reclame en rommel dat is het toch niet waard..

Dorus

Berichten: 13221
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Online geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 14:25

Invotes niet hoor.
Ik vul al jaren enquêtes in bij invotes en Kantar en kan niet zeggen dat m’n mailbox overloopt van reclame of spam. In tegendeel zelfs, ik krijg zelden spam.
Invotes en Kantar zijn gerenommeerde enquête bureaus die niet aan dergelijke zaken meedoen.