gelukkig geen sprake van een probleem maar wel iets waar ik me achteraf over achter de oren krab.
Het is als volgt: Wij hebben bij onze zaak regelmatig exposanten, deze exposanten sturen we voor aanvang een mail met infomatie en de exacte woorden "Eventuele verzekeringen dient u zelf te verzorgen".
Nu kwam een exposant echter met een contractje die naar mijn mening prima was, namelijk dat ze de stukken in hele staat heeft aangeleverd en deze ook als dusdanig terug verwacht. Niks meer niks minder. Was de eerste keer in jaren dat we dit doen dat ik dit zo trof en ik heb het ook getekend, mede ook omdat ik zelf ook regelmatig exposities heb met mijn werken en ook niet altijd alles netjes terug heb gekregen omdat het toch een opslag in was gedonderd terwijl dat niet was afgesproken, dat was dus ook de context waar ik in zat te denken.
Nu vraag ik mij achteraf echter af: Is mijn tekst voldoende om onszelf schadevrij te stellen mocht er toch wat gebeuren met de schilderijen? (Vallen door gasten, brand, ik noem maar op).
Ik acht de kans zeer klein hoor, het enige incident dat wij hebben gehad was een klant die een schilderij op haar hoofd krijg omdat de expostant eerder die dag de schilderijen niet goed had opgehangen

Thanks!