Afstuderen in 2019

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dyphusion
Berichten: 1027
Geregistreerd: 16-08-11

Re: Afstuderen in 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:52

3 juni mijn scriptie ingeleverd, nu nog niks gehoord.. Morgen is werkdag 15, volgens mij het maximale aantal dagen dat er voor staat.

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:13

jojoleinee schreef:
ItsMe2 schreef:
Hoe dichterbij dat diploma is, hoe zenuwachtiger ik word..


Hoe langer, onwerkelijker en onmogelijker het ook lijkt te worden :') |(


Jij veel succes morgen! *\o/* Je kunt het!![/quote]

Pff dankjewel! Kom je kijken?

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Afstuderen in 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 22:27

Presentatie gehaald vandaag! Weer iets om af te vinken.
Nu nog:
2 casuïstieken (1 vandaag terug gehad maar afgekeurd, de ander moet ik nog terugkrijgen)
Morgen stageverslag
Vrijdag hoor ik supervisieverslag
Volgende week dinsdag hoor ik stageverslag en eindgesprek op stage

De laatste casus wordt denk ik in de vakantie helaas..

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Afstuderen in 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 10:52

Goed zooooo! :D En presentaties zijn het ergste dus dat heb je alvast gehad.

Pferdelove

Berichten: 468
Geregistreerd: 13-06-08
Woonplaats: Ede

Re: Afstuderen in 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 11:36

Oeh, ik kom dit topic pas net tegen, maar mag ik meekletsen?
Als het goed is studeer ik voor het volgende collegejaar af (daar gaan we in ieder geval voor want nog een keer collegegeld wordt 'm niet) van mijn Master Animal Sciences!

daffieduck83

Berichten: 1749
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: Afstuderen in 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 12:11

Alles voor dit schooljaar ingeleverd. Uiteindelijk wel moeten besluiten om mijn afstuderen uit te stellen. Ik ging mijn eindonderzoek en laatste stuk stage echt niet meer redden naast mijn werk. Ik volg een deeltijdstudie aan de HU. Nu wordt het helaas door de bureaucratie wel pas januari 2020 eer ik afstudeer. nu eerst zomervakantie.

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Afstuderen in 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 12:12

Ik heb net mijn scriptie ingeleverd. Wat was het moeilijk om op het laatste knopje te drukken :=

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:11

jojoleinee schreef:
Presentatie gehaald vandaag! Weer iets om af te vinken.
Nu nog:
2 casuïstieken (1 vandaag terug gehad maar afgekeurd, de ander moet ik nog terugkrijgen)
Morgen stageverslag
Vrijdag hoor ik supervisieverslag
Volgende week dinsdag hoor ik stageverslag en eindgesprek op stage

De laatste casus wordt denk ik in de vakantie helaas..


Wauw goed zeg! Ik heb je niet meer gezien helaas. (Of niet herkend haha) Maar wauwww gewoon gehaald! Die kan weer van je lijstje! *\o/*

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:12

daffieduck83 schreef:
Alles voor dit schooljaar ingeleverd. Uiteindelijk wel moeten besluiten om mijn afstuderen uit te stellen. Ik ging mijn eindonderzoek en laatste stuk stage echt niet meer redden naast mijn werk. Ik volg een deeltijdstudie aan de HU. Nu wordt het helaas door de bureaucratie wel pas januari 2020 eer ik afstudeer. nu eerst zomervakantie.


Ja same... hier is het echt helemaal kl0te gegaan en ik studeer dus pas 2020 af.
Misschien kunnen we vast een topic aanmaken :')

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:17

Balen Daffie en MonteKarlo :(:) als jullie een nieuw topic aanmaken moeten jullie ons ook updaten hoor als jullie eenmaal zijn afgestudeerd :))

Goedzo Myrsky! Echt eng he om hem officieel in te leveren :=

Welkom Pferdelove :D klinkt als een gave master die je doet.

Jij ook goed bezig Jojoleine!

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Afstuderen in 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 15:00

Haha blijf ik alleen over in dit topic :')
Voor 2020 afstuderen gaat gelukkig nog wel lukken :D

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Afstuderen in 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 15:14

Ik studeer hopelijk februari 2020 af, maar dan moet ik wel mijn scriptie halen... Anders juli pas :=

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 15:31

MonteKarlo schreef:
daffieduck83 schreef:
Alles voor dit schooljaar ingeleverd. Uiteindelijk wel moeten besluiten om mijn afstuderen uit te stellen. Ik ging mijn eindonderzoek en laatste stuk stage echt niet meer redden naast mijn werk. Ik volg een deeltijdstudie aan de HU. Nu wordt het helaas door de bureaucratie wel pas januari 2020 eer ik afstudeer. nu eerst zomervakantie.


Ja same... hier is het echt helemaal kl0te gegaan en ik studeer dus pas 2020 af.
Misschien kunnen we vast een topic aanmaken :')


Ah dat is oliebol, wat is er gebeurd?

Was je wel bij de presentaties? Ik was smiddags aan de beurt.

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Afstuderen in 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 16:08

Ik heb ook vertraging jongens! Heb een verslag niet gehaald en de eerste kans die ik mag hebben is in september. Heb de examencommissie geschreven voor een extra kans.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Afstuderen in 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 16:35

Balen zeg :(:)

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 23:37

Myrsky schreef:
Ik heb net mijn scriptie ingeleverd. Wat was het moeilijk om op het laatste knopje te drukken :=


Ja dat wordt nooit makkelijker om een of andere reden.

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:57

jojoleinee schreef:
Ik heb ook vertraging jongens! Heb een verslag niet gehaald en de eerste kans die ik mag hebben is in september. Heb de examencommissie geschreven voor een extra kans.


Dat is echt super raar en van de zotte.
Hier krijgt iedereen in week 0 nog een kans, zodat je niet opnieuw in hoeft te schrijven voor een schooljaar. Dure herkansing zo! Hopelijk krijg je nog op tijd antwoord want toen ik keek stonden er 30 verzoeken in de wachtrij bij de examencommissie -O-

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 09:08

MonteKarlo schreef:
jojoleinee schreef:
Ik heb ook vertraging jongens! Heb een verslag niet gehaald en de eerste kans die ik mag hebben is in september. Heb de examencommissie geschreven voor een extra kans.


Dat is echt super raar en van de zotte.
Hier krijgt iedereen in week 0 nog een kans, zodat je niet opnieuw in hoeft te schrijven voor een schooljaar. Dure herkansing zo! Hopelijk krijg je nog op tijd antwoord want toen ik keek stonden er 30 verzoeken in de wachtrij bij de examencommissie -O-


Natuurlijk scholen hebben nog meer geld nodig -O-
gelukkig als je midden in een schooljaar afstudeert hoef je niet het gehele jaar te betalen.

Over twee weken heb ik nog een toets, allerlaatste kans omdat ze het curriculum hebben veranderd en er dus een nieuwe toets komt. Mocht ik de toets niet halen kan ik pas in december afstuderen ;(
Maar ik houd hoop dat ik hem dit jaar haal :')

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:24

Heb net voldoende gekregen op het laatste vak wat ik in moest leveren.

Geen idee wanneer ik hoor of ik geslaagd ben XD

wel weet ik dat er iets fout is gegaan met mijn digitale vaardigheden examens die was niet geregistreerd waardoor mijn diploma niet in dit schoool jaar kan krijgen (als ik geslaagd ben) -O-

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:04

MonteKarlo schreef:
jojoleinee schreef:
Ik heb ook vertraging jongens! Heb een verslag niet gehaald en de eerste kans die ik mag hebben is in september. Heb de examencommissie geschreven voor een extra kans.


Dat is echt super raar en van de zotte.
Hier krijgt iedereen in week 0 nog een kans, zodat je niet opnieuw in hoeft te schrijven voor een schooljaar. Dure herkansing zo! Hopelijk krijg je nog op tijd antwoord want toen ik keek stonden er 30 verzoeken in de wachtrij bij de examencommissie -O-


Natuurlijk scholen hebben nog meer geld nodig -O-
gelukkig als je midden in een schooljaar afstudeert hoef je niet het gehele jaar te betalen.

Over twee weken heb ik nog een toets, allerlaatste kans omdat ze het curriculum hebben veranderd en er dus een nieuwe toets komt. Mocht ik de toets niet halen kan ik pas in december afstuderen ;(
Maar ik houd hoop dat ik hem dit jaar haal :')[/quote]

Ja maar ze blijven maar beweren dat het hun alleen maar geld kost als iemand vertraging heeft..

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 12:51

jojoleinee schreef:
MonteKarlo schreef:

Ik heb ook vertraging jongens! Heb een verslag niet gehaald en de eerste kans die ik mag hebben is in september. Heb de examencommissie geschreven voor een extra kans.


Dat is echt super raar en van de zotte.
Hier krijgt iedereen in week 0 nog een kans, zodat je niet opnieuw in hoeft te schrijven voor een schooljaar. Dure herkansing zo! Hopelijk krijg je nog op tijd antwoord want toen ik keek stonden er 30 verzoeken in de wachtrij bij de examencommissie -O-


Natuurlijk scholen hebben nog meer geld nodig -O-
gelukkig als je midden in een schooljaar afstudeert hoef je niet het gehele jaar te betalen.

Over twee weken heb ik nog een toets, allerlaatste kans omdat ze het curriculum hebben veranderd en er dus een nieuwe toets komt. Mocht ik de toets niet halen kan ik pas in december afstuderen ;(
Maar ik houd hoop dat ik hem dit jaar haal :')


Ja maar ze blijven maar beweren dat het hun alleen maar geld kost als iemand vertraging heeft..
[/quote]

Dat is ook zo.

ItsmeElise

Berichten: 47
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Meppel

Re: Afstuderen in 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 13:20

Ik mag 10 juli mijn bachelor diploma ondertekenen *\o/* *\o/*

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 13:38

@Jojoleinee & Aight: Ik vraag me alleen af hoeveel ze moeten betalen want ik krijg niet de indruk dat de kosten voor MIJN school zodanig hoog zijn dat ze er iets aan doen. (iets met dat niemand binnen mijn opleiding op tijd slaagt :+ )

Warboel
Berichten: 14703
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 13:38

Ik word echt gek |o
Alles dat mis kan gaan gaat mis...

- De drukker heeft een foutje gemaakt met het drukken van m'n boek, geen leeslint en verkeerd laminaat om de omslag
- Ik had een plexiglas plaat besteld met een illustratie erop en die is nu net voor de tweede keer verkeerd binnengekomen
- De sokkel die ik besteld had is niet op voorraad, die kan ik gelukkig vandaag ophalen

Morgen opbouwen en maandag examen... Het kan er zeg maar prima mee door allemaal, maar het is gewoon nét niet wat ik in m'n hoofd had en daar kan ik gewoon niet tegen -O-
Ik ga er ook echt niet op zakken ofzo, daar ben ik echt wel van overtuigd, maar meeehhhh ik baal nu gewoon heel erg :')

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 13:41

Elisevanhaut schreef:
Ik mag 10 juli mijn bachelor diploma ondertekenen *\o/* *\o/*


gefeliciteerd :D