[ENQ 5 minuten] Paar vragen over een nieuw product

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

SasSalinero

[ENQ 5 minuten] Paar vragen over een nieuw product

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 13:52

Hai medebokkers,

Voor een onderzoek van mij ben ik op zoek naar nog 150 respondenten, in het korte tijdsbestek van 2 dagen!

Jullie zouden mij dus onwijs uit de brand helpen om deze korte enquête van maar 5 minuutjes in te vullen. Hij is heel makkelijk in te vullen, je hoeft er niet lang over na te denken en het gaat over een leuk onderwerp (namelijk een heerlijk nieuw (fictief) product!).

LET OP: de enquête is in het Engels!

https://uvafeb.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_eeC0UaMgs3LgXIh

De doelgroep is letterlijk iedereen die wel eens een product koopt, dus jullie kunnen hem allemaal invullen en als je hem doorstuurt naar vrienden/vriendinnen/familie/kennissen, verdien je al helemaaaal je karmapunten. Invullen wordt onwijs gewaardeerd, alvast bedankt!!

PS: als ik jou ook kan helpen met het invullen van een enquête, laat het me weten!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door SasSalinero op 08-06-18 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

ProudHorse

Re: [ENQ 5 minuten] Paar vragen over een nieuw product

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:01

Ingevuld :) Succes!

You can check out any time you like, but you can never leave

Joan73

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:12

Ingevuld. Denk wel dat het voor sommigen een lastige kan zijn omdat het in het Engels is. Zou ik in je post ook even vermelden om te voorkomen dat mensen zomaar iets op de goede gok gaan invullen en je een vertekend beeld krijgt.
Heel veel succes! Ben ook wel benieuwd naar product :P

Today is the tomorrow you worried about yesterday and all is well!

SasSalinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 14:12

Joan73 schreef:
Ingevuld. Denk wel dat het voor sommigen een lastige kan zijn omdat het in het Engels is. Zou ik in je post ook even vermelden om te voorkomen dat mensen zomaar iets op de goede gok gaan invullen en je een vertekend beeld krijgt.
Heel veel succes! Ben ook wel benieuwd naar product :P

Goed dat je het zegt, ik zal het er bij vermelden. Heel erg bedankt voor het invullen!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:14

Ik heb nog nooit perla gekocht of gebruikt maar moet wel aangeven hoe het beviel en dergelijke. Niet handig :o

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:20

Ingevuld! Ik heb ook nog nooit Nespresso oid gedronken, hou niet van koffie :+ Dus je kan die velden onder Magnum of Nespresso beter niet verplicht maken, in het geval dat er geen ervaringen mee zijn.

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:20

Ingevuld! Succes :)

Azmay schreef:
Ik heb nog nooit perla gekocht of gebruikt maar moet wel aangeven hoe het beviel en dergelijke. Niet handig :o

Dat was ook bij mij het geval inderdaad. Geen idee over perla, maar wel aangeven was lastig.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:23

Hetzelfde als Azmay. Ook houd ik niet van koffie maar ben al wel halverwege - wil je dat ik doorga of vervuilt dat je resultaten?

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:25

Azmay schreef:

Dit inderdaad :)

SasSalinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 14:25

Hi allemaal, bedankt voor het invullen en voor de feedback! Je mag doorgaan met invullen hoor Piekosjj, er staat ergens een controlevraag of je van koffie houdt, om dit soort dingen er idd uit te filteren :)

Helaas kan ik niet echt meer de vragen aanpassen omdat ik al aardig wat respondenten heb, maar als iemand nog nooit een bepaald merk heeft gebruikt tel ik die vragen eronder gewoon niet mee en hoop ik dat jullie er niet te lang bij stil staan en gewoon het middelste antwoord invullen. Sorry voor het ongemak!

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:27

+:)+

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:34

Ingevuld, succes!

Raise a glass to freedom,
Something they can never take away,
No matter what they tell you.

Strooigoed

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 15:40

Bij mij liep de enquete vast bij de eerste vragenpagina dus ik kon niet verder helaas.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

SasSalinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 18:02

Suzanne F. schreef:
Bij mij liep de enquete vast bij de eerste vragenpagina dus ik kon niet verder helaas.

Wat gek, je bent de eerste bij wie ik dat hoor. Nouja, ik elk geval bedankt voor het doorgeven en het proberen!!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 18:09

Ingevuld maar misschien niet heel representatief omdat ik vanwege een intolerantie geen magnum eet.

Hocus Pocus Branco

Cactusknuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 18:10

SasSalinero schreef:
Suzanne F. schreef:

Wat gek, je bent de eerste bij wie ik dat hoor. Nouja, ik elk geval bedankt voor het doorgeven en het proberen!!

Bij mij liep die ook vast bij de eerste pagina.... ;(

some of my best friends, never say a word to me...

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 18:32

SusanH schreef:
Ingevuld maar misschien niet heel representatief omdat ik vanwege een intolerantie geen magnum eet.

Ik ook, wat het lastig maakte om de enquête in te vullen. Ik hoop dat dit niet heel veel invloed heeft op de uitkomst, ik heb mijn best gedaan het zo goed mogelijk in te vullen.

SasSalinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 20:29

Ah, begrijpelijk dat jullie het dan lastig invullen vonden! Toch heel erg bedankt. Ik heb inmiddels trouwens meer dan genoeg respondenten, heeeel erg bedankt allemal!

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 20:50

Ow net ingevuld ;)...

F. Telloh '04 Endurance kl 4, Western level 2
Riva May '16 (Pajkovski x Eenhoorn's Dahman)
https://sportarabieren.weebly.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:06

TS heeft aangegeven dat er voldoende respondenten zijn ontvangen, daarom bij deze een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten