[ENQ] Enquete illegale orgaanhandel.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: [ENQ] Enquete illegale orgaanhandel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 22:37

Heb wel eens gelezen dat iemand een hart van iemand anders kreeg, en daarna een aantal van die gene zijn gewoontes over nam. Was niet 3fht te verklaren.

Mij zou het niet kunnen schelen of ik organen kreeg van een crimineel. Zo is de doodstraf niet zo nutteloos, ik bedoel je zit toch vol organen hoeveel mensen je dan toch nog kan helpen.

Captain

Berichten: 21397
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [ENQ] Enquete illegale orgaanhandel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 22:53

Zal wel een broodje aap zijn. Het is een orgaan, geen stukje ziel/persoonlijkheid.

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:37

Westhof schreef:
Op Netflix staat een documentaire genaamd The Traffickers. Aflevering 3 gaat over illegale oorgaanhandel in de wereld. Heel triest, maar ook heel interessant!


Dit is inderdaad wel een interessante docu, ik had een heel vooroordelen negatief beeld ervan, maar hierdoor twijfel ik toch.

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Re: [ENQ] Enquete illegale orgaanhandel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:01

Dat is toevallig...heb net een boek gelezen wat hierover gaat. Van Peter James: ten dode opgeschreven.
Worden Roemeense straatkinderen van de straat geplukt, die een beter leven in Engeland beloofd wordt. Ze eindigen hun leven zowat direct bij binnenkomst in Engeland op de operatiekamer om een ziek kind uit de rijkere burgerij het leven te redden. Verzonnen verhaal, maar had toch hier en daar verwijzingen naar waargebeurde gebeurtenissen. Triest.

Kan de enquete niet meer openen, jammer, had hem graag ingevuld.