Recent een bericht tegengekomen via de pagina van een fotograaf, die op zoek was naar hulp op een event (de hele dag) en de persoon zou dan een x bedrag krijgen ter vergoeding.
Dit bedrag is in mijn ogen erg laag, deze reactie heb ik dus ook gegeven. Met daarbij nog de vraag hoe het zat met reiskosten aangezien dit niet in het bericht stond beschreven. Als reactie kreeg ik terug dat dit bedrag normaal is bij de 'meeste fotografen', waarop ik reageer dat het niet betekent dat het dan gelijk maar juist is en ik wens de fotograaf nog veel succes met zoeken.

Inmiddels heeft een ander ook gereageerd dat het bedrag inderdaad zelfs te laag is voor het wettelijk gestelde minimuminkomen. Dat het toch wel bizar is..
Later keek ik nogmaals op de pagina en de reacties waren ineens hoppa.. weg. Nergens meer te bekennen. Verwijderd.
Waarop ik nogmaals een reactie plaats (ik ben natuurlijk een beetje eigenwijs

En wederom.... VERWIJDERD.

Dit is toch geen gang van zaken? Gewoon maar reacties verwijderen als ze je niet aanstaan?
Als je iets verwijderd of iemand blokkeert die je nou echt aanvalt, op je pagina zit te schelden, schreeuwen.. ik noem maar wat, dan kan ik mij daar best in vinden ja. Zeker. Maar dat was nu helemaal niet het geval.
Dit is een oprechte vraag, ben echt heel benieuwd hoe anderen wel (of ook niet..) omgaan met kritiek.