Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Caitlin_Me schreef:Yessy, dit heb ik inderdaad gedaan, maar zijn reactie hierop was dat hij niet van al zijn werknemers kan onthouden wie wat gezegd heeft over beschikbaarheid en dus alles via het online rooster geregeld wordt. Dit begrijp ik natuurlijk wel, maar hij heeft nu mij ingeroosterd naar een beschikbaarheid die ik niet eens heb ingevuld. Ook nu ik het gezegd heb tegen hem blijft hij zeggen dat ik het zelf moet oplossen.
Nu ben ik nogal snel gespannen hierover en dat vindt ik vervelend. Ik wel het zo snel mogelijk oplossen zodat ik ook weer rustig kan gaan leren, maar heb niet het idee dat hij mee dnkt om dit samen op te lossen.
LoveBodin schreef:Caitlin_Me schreef:Yessy, dit heb ik inderdaad gedaan, maar zijn reactie hierop was dat hij niet van al zijn werknemers kan onthouden wie wat gezegd heeft over beschikbaarheid en dus alles via het online rooster geregeld wordt. Dit begrijp ik natuurlijk wel, maar hij heeft nu mij ingeroosterd naar een beschikbaarheid die ik niet eens heb ingevuld. Ook nu ik het gezegd heb tegen hem blijft hij zeggen dat ik het zelf moet oplossen.
Nu ben ik nogal snel gespannen hierover en dat vindt ik vervelend. Ik wel het zo snel mogelijk oplossen zodat ik ook weer rustig kan gaan leren, maar heb niet het idee dat hij mee dnkt om dit samen op te lossen.
Dan zeg je dat je blijkbaar duidelijk je beschikbaarheid hebt aangegeven, aangezien hij je nooit heeft gevraagd om beschikbaarheid in te vullen. Dus dat je daarom aannam dat het bekend was. Verder heb je het meerdere malen aangegeven en zeg hem maar gewoon dat jij verwacht dat hij dat wel bijhoudt. En nogmaals melden dat je dus dan niet kan werken en ook niet in staat bent om vervanging te zoeken.
Hoe hard heb je dit baantje nodig? Wnat als het je veel stress oplevert zou ik aan je berichtje toevoegen dat je, wanneer het niet anders kan, dan gewoon ontslag neemt, omdat je niet KAN werken.
Stress moet je in deze tijd zoveel mogelijk vermijden!!
Heel veel succes nog met je examens!
.Caitlin_Me schreef:Yessy, dit heb ik inderdaad gedaan, maar zijn reactie hierop was dat hij niet van al zijn werknemers kan onthouden wie wat gezegd heeft over beschikbaarheid en dus alles via het online rooster geregeld wordt. Dit begrijp ik natuurlijk wel, maar hij heeft nu mij ingeroosterd naar een beschikbaarheid die ik niet eens heb ingevuld. Ook nu ik het gezegd heb tegen hem blijft hij zeggen dat ik het zelf moet oplossen.
Destination schreef:Imo hoor je dit soort dingen niet te regelen via whatsapp, maar direct op je werk of via een mailtje. Ik kan me zo voorstellen dat hij niet altijd aan het werk is en dingen vergeet over te nemen als hij weer op het werk is.