Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:15

Hier was het ook een dag. Geen enkele bemerkingen gehad.

Ik heb mijn geld nog steeds niet en ook al gemaild. Op ene mailtje wel reactie en andere niet... Die over mijn profiel wel maar over het geld niet.

Is nu zeven en echt werkdagen geleden dus had ondertussen echt wel gemogen _-:(

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:18

Ik heb 2 hondjes nu 2 weken ze blijven nog een week maar ze kunnen niet met poezen, is echt een drama. De baas wist dat niet want die heeft zelf geen katten.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:21

Ik zou daarom mijn hond ook niet naar een oppas met honden sturen. Arme katten :(:)

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 23:11

Wat is jullie mening over foto's op profiel? Ik heb vrij veel foto's van verschillende oppashonden (met toestemming) die aan het spelen, slapen, kauwen, wandelen zijn om een beetje een indruk te wekken. Maar misschien komt dit juist wat skeer over of zo? Ik weet niet zo goed :')

Wat zouden jullie graag willen zien in een profiel aan foto's?

Overigens staat er nu bij Pawshake dat er betaald is maar heb nog niks dus vermoed andere bank en dat het dan pas na het weekend komt. Heeft dan twee weken geduurd _-:(

capopjekop

Berichten: 30664
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 04:08

Hoezo zou het skeer over komen? Op petbnb (hebben daar profiel op naam vriend) heb ik foto's van hem met onze hond waar je kan zien dat ze een goede band hebben. En foto's van onze hond met andere honden om te laten zien dat ze sociaal is. Maar wij wonen klein dus passen alleen op honden die goed met haar matchen. Foto's van oppashondjes zijn juist leuk. Al zou ik ook graag foto's zien van de oppas zelf met de dieren.

Bij mij staat er sinds net betaald. Ze zouden het handmatig overmaken. De reservatie was de 12e afgelopen. Dat vind ik best slecht want ze houden best een groot percentage in voor zichzelf

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 07:22

Ik heb een afbeelding van een hond met een kroon op en daar staat bij, de hond is koning. Nu een aanvraag voor een grote hond, sommige ,ensen zoeken echt net voor ze op vakantie gaan een oppas. Het is een gordonsetter dus echt een grote hond. En dan voor 1 1/2 maand, dat ga ik dus niet doen. Want ik heb het al druk genoeg.

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:12

Kunnen alle oppashonden die je krijgt dan met katten? Lijkt me knap, heel veel honden kunnen niet met katten. Mijn eigen honden accepteren vreemde katten bv ook niet.

Qua foto's heb ik wat foto's van mij met de honden, wat foto's van verschillende oppashonden en van de omgeving en van mijn honden met andere honden.

Ook hier nog steeds niet betaald, nu anderhalve week en 1 week geleden _-:(

TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:44

Wat raar dat bij jullie het geld zo laat gestort wordt, bij mij is het altijd netjes na een paar dagen :j

Katten zijn bij ons nog nooit een probleem geweest eigenlijk. We hebben er sinds kort 3 kittens bij, heb daardoor wel 1 aanvraag in september geweigerd omdat vorig weekend de 3e kitten erbij gekomen is en deze nogal moet wennen aan onze eigen 2 honden en katten :)

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:54

Ja dan kan je beter even alleen je eigen dieren in huis hebben, ik kreeg net een aanvraag van een hond die niet bij katten kan. Dus heb ik gezegd dat de hond dan niet kan komen.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:04

Stuur al die honden even door naar mij :Y)

Even jullie inzicht nodig hoor, ik had in mijn marktplaats advertentie geen prijzen staan omdat ik de tekst gewoon gekopieerd heb van Pawshake. Nu had ik vorige week al een kennismaking en die mensen brengen volgende week hun hond maar ze weten dan toch helemaal niet wat het kost? Hoe kan ik hier over beginnen? Ik heb er toen namelijk niet over nagedacht.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:17

Wat je moet vragen is, volgens mij staan er geen prijzen bij de advertentie, klopt dat? En dan kom je vanzelf bij de kosten uit.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:09

Pawshake heeft nog steeds niet betaald _-:( Ondertussen 10 werkdagen verder (2 weken). Vind dit echt zwaar o professioneel en teleurstellend :( Denk niet dat ik ze nog eens vaker ga gebruiken, vraag wel of mensen via Petbnb willen boeken dan of zelf willen overmaken.

Jullie ondertussen wel betaald?

Michelle_96

Berichten: 1861
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:12

Bij mij is het inmiddels overgemaakt, ze gaven ook aan veel meldingen gehad te hebben en dit allemaal per geval meosten bekijken. Ik vind dat zoiets kan gebeuren en vind het netjes en snel opgelost.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:16

Als er van hun kant problemen zijn hoor ik dat graag. Maar ik heb donderdag al een mailtje gestuurd en daarop geen reactie gekregen, dat vind ik echt niet netjes.

Michelle_96

Berichten: 1861
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:29

Kaus schreef:
Als er van hun kant problemen zijn hoor ik dat graag. Maar ik heb donderdag al een mailtje gestuurd en daarop geen reactie gekregen, dat vind ik echt niet netjes.


Ik heb later gemaild maar dezelfde avond een reactie en vandaag meteen de oplossing..

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:37

Ik heb toen twee mailtjes achter elkaar gestuurd. Een mailtje omdat het probleem met de foto's in mijn profiel nog niet was opgelost. Direct daarna heb ik een mailtje gestuurd over het geld. De volgende ochtend had ik reactie over mijn profiel, is opgelost. Ik heb daarop gereageerd of ze ook naar het geld wilden kijken, geen reactie meer wel mailtje terug of ik ze wilde beoordelen.

Ik heb het eerst nog van het weekend af laten hangen ivm andere bank maar dat had vandaag dus gewoon gekund.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:51

Wel waardeloos zeg van die slechte betaling ik kreeg een sms van oppasgezocht.nl dat ik een reactie had.De hond komt meerdere dagen per maand en ze betaald contant dus dat is heel fijn.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:57

oliebol ik had twee reserveringen en twee afzeggingen... Loopt toch allemaal wat moeilijker als je niet in een stad of groot dorp zit -O-

Macs

Berichten: 7645
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 21:01

Ik heb nooit problemen met betalingen via pawshake. Ik zal het ook zeker blijven gebruiken. Ik ga er van uit dat als ze een storing hebben ze het gewoon heel erg druk hebben nu.

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 21:35

Hier stormen reserveringen voor vaste uitlaathonden ect binnen.
Vanmiddag 1 op bezoek gehad voor de kennismaking in mijn roedel, hijzal elke week 2 a 3 dagen en paar uur komen.
Morgen kennismaking met andere hond ook voor 2 a 3 dagen in de week vaste uitlaat service.

Ben nu aan het opzoeken hoe alles in elkaar zit om als zelfstandige in bijberoep in belgie aan het werk te gaan omdat ik anders te veel verdien.
Dit was zowieso al het plan na de studie die binnen 7 maand is afgerond. Dan kan ik de 2 diensten combineren

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 21:49

Ook hier nog steeds niet betaald _-:( .

Vandaag een kennismaking gehad met een hele grote, drukke labkruising. Super leuke hond, maar helaas veel te druk en onbehouwen voor mijn 2 honden, hij stopt ook absoluut niet, ook niet op lichaamstaal van anderen of correctie en is erg groot/sterk. Jammer, wel erg leuke hond :wow:

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 21:50

Gaat goed hoor rayoow fijn gevoel is dat he.Ik ga zo even wat hondenbadjassen bestellen altijd handig.

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 22:07

Ja zou het echt super vinden als dit in combi met de alternatieve therapie full time kan worden :)
Hondenbadjassen is wel een goede idd. De herder die er dit weekend was zat telkens in het schelpen badje _O-

capopjekop

Berichten: 30664
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 22:15

Ik heb nu steeds dat ik een pushbericht krijg van een nieuwe aanvraag maar dat ik die niet zie in de app. Ik krijg dan een foutmelding. Meer mensen last van?

Ik heb mijn geld ook nog niet. Vind het wel slordig. Ze verdienen wel aan ons

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 00:30

Volgens mij loopt het allemaal niet zo goed daar := Kreeg dus net een mailtje dat ze me eerder vandaag al hebben gemaild maar heb nooit wat ontvangen, ook niet in mijn spambox.