Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 14:15

Nu via mijn laptop is het gelukkig wel gelukt, ik ga om 4 uur de jack russel naar huis brengen. Ze stuurde een bericht en ik gaf aan dat hij in de tuin lag te slapen, hij is heel moe van al dat spelen. Ze is er gewoon beduusd van, ze kan het amper geloven. Maar ze is wel heel blij dat gaf ze ook steeds aan.

Schuur_

Berichten: 4890
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:13

Ik heb me een aanvraag binnen maar vind het wel heel raar.

Vrouwtje kan amper Nederlands maar zij heet wel Ilona en de hond Tina. Ras is Heder (herder) en er komt gewoon geen informatie uit. Wel wil ze meteen mijn adres hebben.

Heb al gezegd dat als ik afspreek dat we dit dan op een neutrale plek doen voor de honden maar ben serieus aan het twijfelen of ik uberhaupt afspreek en of ik dan mijn honden meeneem.

Ze typt zo brak en slecht dat ik zinnen 3x moet lezen. In de vorm van 'Wat wil u weet over tina' en 'wat is aders als mag vraag' dus niet van 'oh ze is misschien dyslectisch oid' En ik vind het ook heel raar dat er geen foto van haar of haar honden op Pawshake staan. Dat zouden ze toch ook voor de baasjes moeten verplichten

Wat zouden jullie doen? Aanvraag is ook voor Kerstmis 2 nachten

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:21

Haar nummer vragen en eens bellen?

Heb ook eens zo’n slecht schrijvende aanvraag gehad. Begreep er maar amper wat van. Toch afgesproken op neutraal terrein en heb die hond een jaar lang in dagopvang gehad. Hele fijne baasjes die heel stipt waren met afspraken maken en betalen... echter weet ik nog steeds niet hoe hun hond heet. :=

Volgende boeking ook weer binnen. Jonge hond van mijn oom. Hij stond erop mij het volledige bedrag te betalen. En een nieuwe wandel hond voor 1x in de week.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:24

Ik kreeg hier met die keeshond ook zo'n raar bericht binnen. Bleek dat de eigenaar geen Nederlands spraak en ze alles door Google Translate haalde. Was wel een flink nadeel dat er slecht mee te communiceren viel totdat ik erachter kwam dat ze ook Engels spraak.

Misschien spreekt ze dus Engels? Dat maakt het al makkelijker.

Hier loop ik al eventjes dood met de aanvragen. Maak me een beetje zorgen of ik nog wel nieuwe krijg... :x Iemand die tips heeft om meer aanvragen te krijgen op een manier?

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:27

Meerdere sites? Beginnen met een opleiding? Rasvereniging berichten plaatsen? ( dus op een Facebook groep. )

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-18 13:29

Kaus schreef:
Ik kreeg hier met die keeshond ook zo'n raar bericht binnen. Bleek dat de eigenaar geen Nederlands spraak en ze alles door Google Translate haalde. Was wel een flink nadeel dat er slecht mee te communiceren viel totdat ik erachter kwam dat ze ook Engels spraak.

Misschien spreekt ze dus Engels? Dat maakt het al makkelijker.

Hier loop ik al eventjes dood met de aanvragen. Maak me een beetje zorgen of ik nog wel nieuwe krijg... :x Iemand die tips heeft om meer aanvragen te krijgen op een manier?


Lastig! Ik zou het even niet weten..
Wat wel helpt, zijn resensies van andere mensen. Vaak als ik een nieuwe aanvraag krijg zeggen mensen daar ook wat over. Heb jij al resensies? Zo niet, ik doe altijd als ik een hond weer teruggeef vragen of men er eentje wil plaatsen voor mij omdat ik daar veel aan heb!

Schuur_

Berichten: 4890
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:31

Het heeft zich zelf opgelost. Had een voorstel gedaan om af te spreken in haar stad (ong 15min rijden) en vertelde dat ik in XXX woon maar dat was haar te ver. Ga haar een berichtje sturen dat als ze zich bedenkt, ze me altijd mag contacteren

Ondertussen heeft ze ook wat foto's teogevoegd van de hond, ziet er wel een schatje uit.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:38

Ik heb tot nu toe maar een iemand gehad die een recensies wilde plaatsen := De rest reageerde daar niet meer op.

Ik hoop dat de eigenaren van die drie honden die ik nu heb dat wel willen doen want dat helpt inderdaad wel denk ik.

Ik heb een stuk of tien leuke foto's (van honden waar ik op gepast heb en eigen honden, zal nog foto's van de tuin doen wanneer die af is) en verder sta ik op drie websites. Pawshake, Petbnb en hondenoppas.nl, ik denk dat dat ook wel de meest populaire zijn? Zou eventueel nog marktplaats kunnen doen.

Ik heb nog wel een vrouw met een pup dus die haar hond ongeveer drie keer per week wil brengen maar daar zijn we het nog niet eens over het bedrag. Heb het idee dat zij erg weinig wil gaan betalen en een pup is gewoon 24/7 opletten.

Edit: ik moet er trouwens wel bij zetten dat ik tot gisterenavond in mn profiel had staan dat ik pas hakverwege augustus weer beschikbaar was ivm verhuizing. Maar daar trokken dus vijf mensen zich niks van aan dus had verwacht dat het nu ook wel wat door zou lopen... -O-
Laatst bijgewerkt door Kaus op 13-08-18 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-18 13:43

Wat jammer dat daar niet op gereageerd wordt!
Ik heb er inmiddels 11 en ik hoop dat er nog twee bij komen vandaag of morgen.. Het zorgt er ook voor (als ze allemaal 5 sterren zijn denk ik) dat je bovenaan komt te staan als er gezocht wordt op jouw plaats.

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:45

Holidog is ook nog een populaire site. Al heb ik het idee dat de meeste mensen petbnb hebben ontdekt.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:59

Via Holidog krijg ik honden maar ook via Marktplaats.Als je dit werk langer doet hoef je niet meer te adverteren.Dan krijg je alles via mond op mond reclame. Ik krijg ook veel honden van bokkers is ook leuk.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:16

Klopt het dat je bij Pawshake maar vier foto's in je profiel kan hebben? Ik heb daar acht foto's geupload staan maar hij toont er wat ik ook probeer maar vier...

Edit: oké ik snap het niet meer. Ik heb mijn profiel bewerkt en als ik via mijn kant kijk zie ik het zoals ik m bewerkt heb. Maar als ik kijk zoals de klant 'm ziet dan staat het er nog zoals het er twee weken terug stond. Iemand die mijn profiel even wil bekijken om te kijken wat je ziet?

Edit2: als ik via incognito op mijn woonplaats zoek krijg ik uberhaupt alleen maar een witscherm... -O- -O-

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:32

ik wil ook wel even voor je kijken hoor :j

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 19:34

Pawshake heeft problemen met updaten, ik heb ze al een mailtje gestuurd. Ik had iets soortgelijks.

Ik zie bij jou gewoon 6 foto's Kaus

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 21:14

Wat vinden jullie hier van, op mijn site stond een reactie van een man.Hij vroeg hoe lang ik mijn opvang al had maar dat staat op mijn site.Ook vroeg hij mijn btw nummer en mijn kvk nummer.Maar dat zegt toch niks over hoe goed of slecht je ben.

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 21:18

Denk eerder een van je buren? Althans, dat is het eerste wat bij mij naar boven komt.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 21:27

Ja dat dacht ik ook.

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 21:29

ik zou ook denken dat het een buurman is :=

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 21:36

Ik zie net dat ik helemaal niet sta ingeschreven op pawshake :’)

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 21:40

Dat had ik ook ik stond ook niet ingeschreven en zelf dacht ik van wel.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:11

Eerste oppashondje is weer weg. Super lieve hond en enorm aardige baasjes! Hebben ook een review achter gelaten :D

Ondertussen heeft Pawshake mijn profiel geupdate maar de foto's laten nog op zich wachten... Evenals de beoordeling die er nog niet bij staat. Ze zullen wel even wat technische problemen hebben := Kreeg gelukkig wel snel reactie van Pawshake zelf dat ze er naar zullen kijken (handgetypt dus komt toch oprechter over).

capopjekop

Berichten: 30664
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:50

Hoe lang duurt de uitbetaling doorgaans bij jullie?

Wij gaan Charlie ook missen. Die gaat zondag weer maar huis. Heel leuk hondje is ze.

Hondje wat bijna een maand zou komen gaat niet door. Baasje had een heel goed gevoel over mijn vriend (ik kon niet tijdens het gesprek) en onze hond. Ze speelden samen ook super maar haar hond heeft geen rem qua spelen en had de dag erna wat last van haar pootje. Ze gaat nu naar een oppas die zelf geen hond heeft. De vrouw heeft 2x gebeld om excuses te maken maar we snappen het best. Altijd kijken wat het beste bij je dier past.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 16:33

Ik heb nog geen aanvragen gehad via pawshake dus ik weet niet hoe lang de betaling duurt.Ik krijg meestal betaald via een tikkie.

Ik had vorig jaar bij boekenvoordeel een hondenagenda gekocht weten jullie wanneer de agenda.s komen van 2019? Op Google staan er al een paar keer nog niet deze die ik nu heb.Ik heb namelijk al aanvragen voor 2019.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-18 17:40

Geen idee van de agenda's! Ik heb ook voor 2019 aanvragen, maar vind dat een beetje te vroeg voor mij persoonlijk..

Ik heb een spoedaanvraag, uur geleden een berichtje gekregen en de hond komt hier zo heen voor 17 nachtjes! Ben benieuwd. Ze hadden een ander oppas adres maar daar waren nog meer honden en dat was een miscommunicatie, want het baasje vertrouwd de hond niet met andere honden.
Nu heb ik deze twee weken toch niks lopen, dus dat komt goed uit. Ben benieuwd! Moet er nog even zin in maken moet ik eerlijk zeggen, maar dat komt vast zo wel.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 19:56

Oh wat leuk welk ras is het?