Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 08:17

Schiet niet op dus daar is wel jammer hoor.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 08:34

Vanmiddag komt er een dobberman voor 4 dagen. Erg last minut dus ik hoop dat hij idd zo braaf is als zn baas zegt. Anders houden we ze maar apart

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-18 08:56

Wat vervelend dat de site zo lastig doet. Ik heb daar echt nooit last van eigenlijk!
Met mijn oppas hondje gaat het nu heel goed, we hadden wat probleempjes maar nu gaat het super ze is zo lief! Vrijdag wordt ze weer opgehaald.

Wat leuk een dobberman, vind ik zulke mooie honden! Hopelijk is die inderdaad braaf.

Nachtlampje

Berichten: 4518
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Nijmegen omgeving

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 10:52

Ik zou afgelopen vrijdag mijn eerste kennismaking hebben (met een bokker) en dit weekend zouden ze dan komen.

Helaas is vorige week 1 van onze katten ziek geworden. De dierenarts kon niet echt iets vinden maar had ook nog in het achterhoofd dat het Giardia zou kunnen zijn, dus ik moest afzeggen. Sinds gisteren is ook de 2e kat ziek, gelukkig maar dat ik heb afgezegd want het lijkt toch iets besmettelijks :=

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:17

Ja je wil niet dat je met allemaal besmette dieren in je huis zit, ik denk daar ook wel eens aan stel dat er zoiets gebeurd wat doe ik dan? Ik heb een rustige week gehad en nu stromen de aanvragen weer binnen.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 22:34

Hij is huge :wow: ik moest even slikken toen hij binnen kwam. En heel druk. Zina moet niks van hem hebben nog binnen. Toen zijn we een flink stuk met ze gaan lopen en nu is hij gelukkig rustiger. Al piept hij soms heel zachtjes. Zal me benieuwen of hij zo rustig gaat slapen als wij drieen weg zijn

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 22:51

Hoi! Ik ben voor volgend jaar op zoek naar een oppas voor twee katten voor iets langer dan twee weken. Dit jaar heb ik familie en kennissen laten oppassen, maar ik zou het prettiger vinden om 1 iemand voor de gehele periode te hebben.
Ik ben dus aan het rondkijken voor een kattenoppas, maar ik vind het idee best spannend om een wildvreemde in huis te laten en mijn sleutels aan af te geven... :')
Spreek je van tevoren een keer af om alles door te nemen of eventuele meerdere keren?
Mocht iemand nou toevallig een geschikte oppas weten regio Den Haag hoor ik dat ook graag via pb.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 06:11

Ik heb laatst op iemands kat gepast. Ik ben toen een keer gaan kennis maken en heb toen uitleg gehad over de dieren. Toen ook gezegd dat ze even rustig moest denken en dat als ze geen goed gevoel zou hebben ze altijd vrij is om een ander te vragen.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:02

Een oppas moet een beetje het zelfde denken als jij, dan is er een klik.Als ik me kan inleven in de persoon dan merken ze dat en dan is het vertrouwd.

Ik ben nu al 2 keer in de zeik genomen, eerst via wats app over een labrador die bij de oppas zat en moest daar weg. Foto en zo er bij en afgesproken wanneer hij zou komen. Niks meer van gehoord en gisteren werd ik gebeld iemand kwam mij op marktplaats tegen en had een labrador.

De oppas ging niet door en of ik plaatst had? Hij zou vanavond komen maar hij zou het met zijn vriendin bespreken en dan zou ik meer horen.Ik heb niks meer gehoord, dit vind ik zo flauw.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:58

Niet netjes is dat. Mensen blijven voor je thuis. Laat dan even weten als het toch niet kan door gaan.

Onze logé is een handenbindertje. Hij plast steeds naast de bank. Ook als ie net 10 minuten ervoor naar buiten is geweest. Hij luistert op zich wel maar kent eigenlijk alleen zijn naam en het commando zit. Inmiddels heb ik door dat hij wel op de deken wil liggen in het midden van de kamer dus hij is nu iets rustiger. Maar als hij alleen ligt gaat hij steeds zachtjes piepen. Het is wel een schat van een beest. Hij wil steeds op me kruipen op de bank (Fijn met 45 kg :')) maar ik denk dat we hierna toch maar strenger gaan toezien op geen ongecastreerde mannetjes.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 23:18

Denk niet dat dat met ongecastreerd te maken heeft... Heb ook een oppashond, gecastreerde reu die nu soms nog steeds bij de eigenaar in huis plast door de verhuis... :=

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 14:39

Hier een Griek die plast als hij binnenkomt, hij is erg onzeker dus markeert hij.

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 14:43

Balto mijn eigen hond is ook erg onzeker bij de oppas, dus die heeft een gentleman wrap met maadverbandje in :Y)

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 15:42

Dat moest ik even googlen, maar lijkt me wel een uitvinding. Vind hij dat niet vervelend zitten?

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 15:53

nee hij heeft er geen last van :j ja het is echt geweldige uitvinding het is voornamelijk als een teef bv loops is. Ik heb het met die reden gekocht ook, zijn spetters wilde ik niet overal vinden _O-

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 16:22

Om 5 uur werd er vanmoregn een hond afgegeven, ik ging daar na meteen weer terug naar bed. Het is een lieve hond maar hij is onzeker en blijft soms druk. Hij gaat niet vaak genoeg rustig liggen, dus ik heb hem op de loopband gezet en lekker laten bewegen 10 minuten.

Het heeft duidelijk een positief effect, hij ligt nu voor mijn voeten iets wat echt voor het eerst is.

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 19:47

capopjekop schreef:
Dat moest ik even googlen, maar lijkt me wel een uitvinding. Vind hij dat niet vervelend zitten?


Onze 14jarige incontinente teckelreu heeft ook een gentleman wrap, fantastisch ding! En hij vindt hem ook niet vervelend zitten

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 21:04

Goed om jullie ervaringen te lezen. Ik ga hem onthouden.

Gelukkig is het plassen nu over. Hij begint nu wel te wennen aan ons en hij gaat sneller rustig liggen. Helemaal verliefd op Zina. Hij is prachtig

Afbeelding

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 09:10

Gisteren weer een reactie haar moeder hoorde ik op de achtergrond, ze belde en haar moeder had oppas nodig. Dus ik had dingen gezegd, ik zei zullen we op wats app verder gaan dan kan je ook een foto sturen. Dat was allemaal prima, dus we stuurden het 1 en ander naar elkaar toe. Ik gaf ook de prijs door, ze zou overleggen met haar moeder en ik zou haar zo weer horen.

Nou ik moet haar nog horen, mijn gevoel zegt weer dat dit nep is. Eigenlijk komt het door de uitspraak ik kwam u op Facebook tegen past u nog steeds op? Ze belde en ik heb mijn telefoonnummer niet op Facebook staan. Het is nu de 3e keer dat iemand mij in de ze ik neemt, vind ik echt zo iets raars.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 09:22

Maar iemand die wil pesten doet dat doorgaans niet onder eigen naam en telefoonnr lijkt mij

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:39

Misschien wel met de telefoon van iemand anders, vind dit echt zo raar.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:59

Of ze had gewoon meerdere mensen benaderd en een betere deal gemaakt. Dat lijkt me meer voor de hand liggen.
Maar dan is het natuurlijk wel zo netjes om iets van je te laten horen.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 11:01

Dat lijkt me ook eerder ja. Ook wel eens gehad toen mijn vriend en ik onze prijzen nog niet gelijk hadden staan dat we van dezelfde persoon beide een aanvraag kregen.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 15:26

Ik kreeg vorige week een reactie via marktplaats, of ik dit weekend kon oppassen op 2 hondjes. Ik reageerde meteen terug dat ik plaats had, en ik gaf mijn adres en we spraken een tijd af. Maar ik keek omme heen en ik zag de 2 boomers, die gaan woensdag weg. Ik heb nu totaal 4 hondjes, dus ik stuurde meteen terug dat ik me had vergist en dat ik haar hondjes niet kon opvangen.

Ze heeft niks meer terug gestuurd, dus ik hoop dat ze niet komen. Sommige mensen zijn zo makkelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze mijn mail niet heeft gelezen?

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:21

Hier 7 honden en morgen gaat er 1 weg en woensdag 2. Vrijdag 1 dus dan zijn er nog 3.2 boomers zijn iedere dag op de loopband geweest dus die zijn afgevallen.