Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 22:33

Ik krijg vrijdag 1 hondje voor het weekend

En morgen avond komen er mensen op bezoek met hun hond die hun huis zijn kwijtgeraakt, als hij het goed doet met de roedel verblijft hij hier een langere tijd kosteloos zodat de mensen alles op orde kunnen brengen. Huis komt door natuur(ramp) ze zijn alles kwijt dus dit is het minste wat ik kan doeb om te helpen

TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 22:48

Wat lief Rayoow dat je wil helpen! Wat erg zeg, zo je huis verliezen...

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 09:30

Lief zeg Rayoow! Zullen die mensen wel erg blij mee zijn.

Ik heb een probleem met de old english bulldog, die er tot de 31e is dus ik moet nog wel even..
Het gaat om het uitlaten. Ze loopt nog niet al te best door de operatie, maar ze kan prima een stukje lopen. Het is de bedoeling dat ik haar in de ochtend en in de avond 1 keer uitlaat, dus twee keer op een dag. Prima!

Nu is het zo dat ze gewoon niet wil. Ze gaat echt op de grond zitten van ik wil niet en ik krijg er geen beweging in. Ik kan haar sowieso niet mee trekken want dat lukt niet met de soort halsband die ze heeft. Geen idee hoe ik er beweging in moet krijgen! Ze is niet op eten gefocust en ik heb ook geen snoepjes meegekregen dus ik doe liever niet zomaar iets.

Gisterenochtend uitgelaten, ze heeft gepoept en geplast. Gisterenavond wel een stukje gelopen maar ik kwam onmogelijk bij het parkje want ze gaat overal zitten van ik wil naar huis. Ze heeft dus niet geplast of gepoept. Vanochtend wilde ze toen ik de deur dicht deed al niet meer verder lopen. Uiteindelijk toch gelukt, maar ik kwam weer niet bij het parkje aan. Wel op een grasveld gestaan maar ze heeft niet geplast of iets anders.

Hoe los ik dit nou op? Ze kan toch niet zo lang niet plassen? Moet ik wachten tot ze zelf aangeeft naar buiten te willen?

Toevoeging: ze luistert sowieso niet als ik haar roep. Ze mag ook op het bed slapen, kan ik dat beter verbieden? Daar kan ik wel mijn best voor doen. Ze ligt op op het bed soms omdat ik een 1 kamer appartement heb, dan gaat dat al heel snel zegmaar, vooral als ik even weg moet. Als ik een gewoon huis had zou ik de honden niet op bed laten.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:19

Dat klinkt als pijn, vooral als ze ook voor wat lekkers niet mee wil. Ik zou even overleggen met de baasjes of je naar de DA mag en dan kijken of die het nodig vindt om pijnstillers mee te geven.

Hier blijven de reacties helaas weer wat uit... Morgen gaat de laatste hond weg en dan komt over een week pas weer een nieuwe.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 15:16

Maar als ze eenmaal loopt en het wel leuk vindt, dat is ook soms zo, rent ze wel gewoon? En ze springt ook rustig op het bed enzo.
Het lijkt mij meer angst, zo is haar houding namelijk af en toe buiten. Het is ook de ene keer wel en dan weer niet.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:46

Ik wacht trouwens al sinds 14 en 15 augustus op geld... -O- Is dat normaal via Pawshake? Vorige keer duurde het maar een paar dagen. Er staat alleen nog 'reservatie beëindigd '.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:53

Even een mail sturen, normaal antwoorden ze wel snel. Bij mij was het het geval dat er ook gewoon stond 'reservatie beëindigd' maar ik had het geld wel al gekregen ondertussen.

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:07

Ook hier loopt het helaas dood, de laatste hond is net weg en heb maar 1 nieuwe aanvraag op het moment. Vakantie periode is echt over hier ;(

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:36

Ik had ook gedacht het hoogseizoen af te kunnen sluiten maar het blijft aanvragen regenen.Bij mij is het vooral via mond op mondreclame.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:47

Kaus schreef:
Ik wacht trouwens al sinds 14 en 15 augustus op geld... -O- Is dat normaal via Pawshake? Vorige keer duurde het maar een paar dagen. Er staat alleen nog 'reservatie beëindigd '.

Hier idem. Heb ze gemaild maar zo snel zijn ze niet terwijl ze genoeg pakken

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:06

Ik heb nog niemand via Pawshake gehad, vind wel dat ze laat betalen als ik dat zo lees.. Hier wordt via een tikkie altijd betaald.Een andere vraag ik ben met een loopband bezig ik heb er nu 1 die zelf beweegt, maar die ik gezien heb die moeten ze zelf in beweging houden. Dus als ze lui zijn of geen zin hebben dan lopen ze heel weinig. Ik denk echt aan honden met overgewicht.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:23

In de pitbull wereld gebruiken ze die veel. Maar die honden zijn vaak energiek en willen de baas pleasen. Die kun je goed fanatiek maken.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:47

Die banden die ze zelf draaiden moeten houden, daar moeten ze wel een beetje motivatie voor hebben inderdaad. Voordeel is wel dat ze niet onbedoeld overvraagd zullen worden want ze bepalen hun eigen tempo.

Zou er zelf ook graag eentje willen maar die prijs... Ik hou het wel bij fietsen :Y)

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:53

Een hond kan niet fietsen .

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:53

Een hond kan niet fietsen

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 22:18

De hond van de mensen die hun huis zijn veloren blijft hier :)
Is een lieve hond en gaat goed met mijn eigen roedel.

Als wij van huis gaan of snachts houden we ze wel appart voor zijn rust en hij had een paar wonde door hun andere hond waardoor hij hier nu is.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 07:34

Wat fijn dat de hond kan blijven is voor die mensen ook een hele zorg minder.

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:49

Ik denk dat we helaas een andere opvang gaan moeten zoeken voor de hond.
Hij maakt zich te druk met de andere honden en blijft non stop rijen en sproeien.
Als ik hem appart leg en erbij ben is hij wel rustiger maar kan niet de hele dag de roedel binnen houden en met zijn gesproei kan hij niet binnen.
Vind het erg sneu hoe gestressed hij is en dat nogmaals ergens anders heen nog meer stress op levert maar nu raken hij en de roedel gestressed door elkaar.

Hopen dat we een fijn plekje voor hem kunnen vinden

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:40

Het kan zijn dat de hond al heel veel stress had voor hij bij jullie kwam, sommige honden kunnen beter ergens zijn waar geen andere honden zijn. Ik hoop dat er ergens een plekje voor hem is?

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:46

Hij had idd al veel stress voor hij kwam maar zijn ballen helpen hem jier niet met mijn sexy(wel geholpen) meiden. En die willen er niks van weten waardoor hij nog drukker wordt. Heb ze nu appart. Dat gaat gaat wel voor even maar hij blijft ze zoeken.
De baasjes komen hem vandaag halen en ben aan het helpen een andere oplossing zoeken.
Helaas niet zo makkelijk , een niet gecastreerde bordeux dog.
Daarbij net wormen bij hem gevonden dus straks nog voor iedereen ontworming halen. -O-

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:56

Waar wonen ze? Mijn oude buren fokken met bd en hebben een kennel. Geen idee hoe duur dat is maar ze hebben wel ervaring met het ras. Al is het daar mss ook te druk voor hem. Ze hebben daar wel meerdere honden maar ook aparte kennels waar hij in kan

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:07

capopjekop schreef:
Waar wonen ze? Mijn oude buren fokken met bd en hebben een kennel. Geen idee hoe duur dat is maar ze hebben wel ervaring met het ras. Al is het daar mss ook te druk voor hem. Ze hebben daar wel meerdere honden maar ook aparte kennels waar hij in kan


Belgie nabij tongeren, het probleem is dat ze geen geld hebben voor opvang. Ik doe het ook vrijwillig.
Hun huis is in gestort dus de mensen hebben helemaal niks meer.
Het ras heb ik geen problemen mee.
De ballen zijn momenteel teveel voor hem.
Zit nu een uurtje met hem alleen buiten dan is hij wel rustiger.
Ook als de meiden hem af snauwen omdat hij erop wil loopt hij weg en probeert het opnieuw.

Is wel een hele lieve, vind het super jammer dat ik ze helaas niet verder kan helpen

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:55

Ik heb me aangemeld via Pawshake, ben benieuwd :) Klinkt namelijk erg leuk om te doen! Hoe lang duurt het voordat je profiel goedgekeurd is?

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-18 15:02

Bij mij was het in een dag, maar ik las dat het hier en daar ook wel eens wat langer duurde!

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:08

Bij ons bijna 2 weken. Zorg dat je een echt goede foto gebruikt anders kun je blijven mailen