Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik had in wageningen twee hondjes die ik op vaste dagen uit liet en heb nu een aantal reserveringen voor de zomervakantie staan voor 24uurs hondenoppas en voor huisbezoeken bij katten
ik vind ‘t erg leuk om te doen en het verdient lekker een beetje bij. Ik vind alleen wel dat pawshake een erg hoog percentage van het bedrag (19%) zelf houdt...
ik vind het wel altijd weer een beetje spannend als je dan ergens voor het eerst gaat kennis maken :p
Oeh inderdaad wel spannend om op mensen hun huis te passen, maar als je er regelmatig al komt gaat dat vast ook goed
ik heb dat nog niet gehad, dat ik ergens bleef slapen.
Aangezien ik deze zomervakantie niet op vakantie ga, kan ik misschien wel iets voor iemand betekenen.
Serieus?
LadyMadonna schreef:Ik kende het niet, dus ben even gaan kijken, maar €40 per nachtSerieus?
Ik heb van de zomer twee weken die van m’n buren in huis.... gratis....
Herfstwind schreef:Ik heb nog nooit van deze website gehoord, maar ga er zeker eens naar kijken.Aangezien ik deze zomervakantie niet op vakantie ga, kan ik misschien wel iets voor iemand betekenen.
ik heb al twee oppashondjes geboekt staan voor eind juli/begin augustus waarvan ik denk dat ze samen kunnen en de baasjes het daar mee eens zijn, en heb er daarna nog 3 moeten weigeren voor deze zelfde periode... en daarbuiten krijg ik niks. Het is duidelijk wanneer de schoolvakantie is hier :p fijn dat het bij jou zo goed loopt!
Ik ben alweer 2 jaar lid als oppasser en mijn hele zomervakantie is al weer even volgeboekt
Van 26 juni tot 29 juli heb ik non-stop honden en/of paarden, vaak dubbel en soms 3-dubbel geboekt, allemaal op verplaatsing
Dan even rust en dan 3 weken een senior golden retriever bij ons thuis, alweer voor het 3e jaar op rij
Ik doe ook aanvragen buiten de website, voor vrienden en de buren waar ik al zo'n 4 jaar oppasser ben. Maar alle aanvragen via Pawshake blijf ik via de site doen, ik vind dat ze best een cent mogen verdienen aan zo'n geweldig initiatief!
Ik vind het geweldig leuk om te doen, je krijgt er zoveel ervaring bij met al die verschillende karakters van dieren
Volgens mij als de eigenaar of jij zelf een verzekering hebt is dat totaal niet nodig.
Gisteravond heb ik ook een profiel aangemaakt, nu wachten op bevestiging.. Ik ben benieuwd! Sem_ schreef:Ik geef dit topic even een schopje.Gisteravond heb ik ook een profiel aangemaakt, nu wachten op bevestiging.. Ik ben benieuwd!
Ik heb nu echter pas de tijd gevonden om me aan te melden en vanaf