Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
luuntje schreef:Ingevuld.
Alleen wil ik geen speciale dag of rolstoelbasketbal, mascottes zien.
Ik wil achtbanen in.
En mij niet blauw betalen aan entreegeld en parkeergeld.
rocky_1995 schreef:Ik heb hem voor je ingevuld. Valt mij alleen wel op dat er vooral gedacht wordt aan rolstoeltoegankelijkheid dat is super! Maar er zijn ook een hoop minder zichtbare beperkingen, zoals hersenletsel oid waarbij mensen bijvoorbeeld slecht tegen prikkels kunnen en snel vermoeid zijn. Voor mij is een pretpark bijvoorbeeld niet haalbaar door veel te veel prikkels van licht en geluid, drukte en het niet kunnen rusten. Volgens mij heeft de Efteling trouwens wel een rustruimte met bed tegenwoordig, dat is echt top! Wellicht is het haalbaar om een dag of dagdeel een prikkelarme omgeving te creëren net zoals er tegenwoordig bij sommige kermissen gedaan wordt.
bij eurodisney afgelopen oud en nieuw daar ruim 1,5 uur heb liggen slapen terwijl mijn gezelschap zich vermaakt heeft in die tijd. Idem bij aquatica en movieworld in bottrop waar ze ook die mogelijkheid hebben. karuna schreef:Ik weet inmiddels als je je meld bij de ehbo ze vaak wel de mogelijkheid hebben je daar even terug te trekken op een bedje.bij eurodisney afgelopen oud en nieuw daar ruim 1,5 uur heb liggen slapen terwijl mijn gezelschap zich vermaakt heeft in die tijd. Idem bij aquatica en movieworld in bottrop waar ze ook die mogelijkheid hebben.